Obiskovalci, vstopnica med tednom stane 13, konec tedna 15 evrov, si namreč lahko med 15. in 25. septembrom pasejo oči na najnovejših štirikolesnikih, med katerimi so najzanimivejši prav tisti, ki so že nared za serijsko proizvodnjo in bodo v prihodnjih mesecih zapeljali na ceste. Tudi slovenske. Omenimo nekaj najbolj zanimivih: honda civic, mercedes razred B, toyota prius+, volkswagen up!, hyundai i30, opel zafira tourer, mazda CX-5, fiat panda, citroën DS5 in četverček prestižnih - aston martin V12 zagato, bentley continental GTC, ferrari 458 spider in porsche 911.

Frankfurtski salon (na dve leti se izmenjuje s pariškim) ima že dolgo zgodovino, prvega so izpeljali že v letu 1951 in je privabil kar 570.000 ljubiteljev jeklene pločevine, letos pa naj bi znova presegli mejo milijon obiskovalcev, nazadnje doseženo pred štirimi leti. Če ste ljubitelji švedskih avtomobilov, potem ostanite doma. Saab je namreč salonu dal košarico, bodo pa zato v soju luči naši južni sosedje Hrvati, saj se predstavljajo z najmočnejšim električno gnanim športnikom, ki sliši na ime rimac concept one. Štirje elektromotorji s skupno močjo 1088 konjev poženejo avto do elektronsko omejene hitrosti 305 kilometrov na uro, pospešek do stotice je vsega 2,8 sekunde, cena pa še neznanka. Slovenijo na salonu ob podjetju Akrapovič zastopa tudi novomeški Revoz, saj je na ogled kozmetično prenovljeni renault twingo. Že 64. IAA (pogodbo za izvedbo salona so podpisali do leta 2019) pa pomeni tudi rojstvo nove (luksuzne) znamke, in sicer Eterniti, njihov prvi model pa je luksuzni športni terenec hemera na osnovi porscheja cayenne.

Več s salona v sliki in besedi v petkovi prilogi Svet vozil.