V Hitu na naše vprašanje glede dogovorov z Novomaticom niso konkretno odgovorili, prav tako pa informacij niso zanikali. "Tovrstni podatki so interne poslovne narave, zato jih javnosti ne moremo razkrivati. K temu nas zavezuje tudi poseben dogovor z zainteresiranimi kupci," so nam pojasnili. A potencialni kupec - po pojasnilih Hita naj bi jih sicer bilo več - je trenutno v fazi podrobnejšega pregleda gradiva o poslovanju in drugih dokumentov, kar pomeni, da bi nadzornemu svetu vodstvo Hita določene aktivnosti verjetno že lahko predstavilo, še posebno glede na to, da bi glede na časovnico načrt prodaje Hitovih odvisnih družb moral kazati že določene rezultate, ki pa jih še ni. "Uprava nam je obljubila, da nam bodo na prihodnji seji predstavili vse postopke, povezane s prodajo odvisnih družb," je dejal Podbevšek. Šele na prihodnji seji, ki bo predvidoma potekala 19. septembra, pa naj bi nadzorniki dobili vpogled v pogodbo med Hitom in zunanjim svetovalcem, družbo Ilirika, ki Hitu pomaga pri iskanju kupcev za odvisne družbe, čeprav je pogodba sklenjena že nekaj časa. Prodaja Hitovih naložb na jugovzhodnih trgih in koncentracija igralniške dejavnosti le na Goriškem je eden od načinov krpanja finančne luknje družbe. Kakšno je dejansko finančno stanje Hita, pa javnosti za zdaj ni znano. Tako še vedno ni objavljeno poročilo o poslovanju Hita za lansko leto, ki ga bo skupščina obravnavala danes. Zato se lahko javnost zanese zgolj na interpretacijo uspešnosti poslovanja družbe skozi besede predsednika uprave Draga Podobnika. Tako naj bi rezultati v prvih sedmih mesecev letos kazali, da je novogoriški igralniški velikan na dobri poti k okrevanju. Tako je v omenjenem obdobju ustvaril 2,2, milijona evrov dobička pred obdavčitvijo. "Za to obdobje smo načrtovali 500.000 evrov izgube, lani v sedmih mesecih pa smo jo imeli še 4,2 milijona evrov. Hitove igralnice je od januarja do konca julija obiskalo 757.000 gostov, kar je za dober odstotek več kot leto poprej, število nočitev pa je preseglo številko 82.000 in je skoraj za 16 odstotkov večje od enakega lanskega obdobja," je z letošnjimi rezultati zadovoljen Podobnik. A naši viri med tem razkrivajo, da je Hit omenjeni dobiček ustvaril predvsem na račun kleščenja stroškov za marketing. Ti so se namreč na letni ravni znižali natanko za 2,2 milijona evrov. Nadaljevanje take politike Hit vodi v nadaljnje padanje števila obiskovalcev in krčenje poslovanja.

Podobnik sicer zatrjuje, da so v sedmih mesecih dosegli več kot 96 milijonov evrov bruto realizacije, kar je za 1,2 milijona evrov več od načrtovane, vsi prihodki družbe pa znašajo 83,2 milijona evrov, kar je za 1,6 odstotka nad obdobnim načrtom. "Intenzivno se ukvarjamo z razvojnim projektom gradnje atraktivnega turistično-zabaviščnega središča na območju Vrtojbe, kjer imamo 12 hektarjev zemljišč. Najprej pa moramo dokončno stabilizirati poslovanje matične družbe. Nas še vedno pesti nedorečenost zakonodaje in tudi neumeščenost razvoja igralništva v turistično strategijo Slovenije," je še dodal Podobnik in opozoril na nevarnost konkurence v Italiji, kjer so igralničarji deležni olajšav in vzpodbud in kjer so v zadnjem času postavili že več kot 30.000 novih igralnih avtomatov, okoli 20.000 pa jih še čaka na montažo.

jani.alic@dnevnik.sikatja.svensek@dnevnik.si