Pred nadaljevanjem sezone so v Citroenovem taboru poskrbeli za mir v hiši še vsaj za naslednji dve leti, saj so podaljšali pogodbo s prvim zvezdnikom Sebastienom Loebom. Sedemkratni svetovni prvak je v navezi s Citroenom že od leta 2001, zdaj pa bo za volanom dirkalnikov francoske tovarne vsaj do leta 2013.

Loeb je tudi najbolje začel reli po Nemčiji, ki je eno njegovih najljubših prizorišč v SP, zaradi številnih zmag in tudi zaradi bližine francoske meje in številnih navijačev. V petek je imel branilec naslova sedem sekund naskoka pred mladim moštvenim sotekmovalcem Sebastienom Ogierjem. A že drugi dan sta se vlogi zamenjali. Mlajši Sebastien je moral, sicer nerad, upoštevati navodilo iz boksov, da ne sme napadati Loeba, ker bi lahko ogrozil dvojno zmago. Toda Loeb je na zadnji hitrostni preizkušnji drugega dne, zahtevni in razvpiti Panzerplatte, ki poteka na vadbišču za tanke, prebil pnevmatiko ter izgubil minuto in pol, kar je pomenilo, da je imel Ogier pred zadnjim dnevom kar minuto in 13 sekund naskoka.

V nedeljo, ko je bilo na sporedu še pet hitrostnih preizkušenj, je Loeb sicer napadel, toda prednost Ogierja je bila dovolj velika, da vodje moštva niso posegali v vrstni red. Ogier je tako dosegel šesto zmago v SP in prvo na reliju v Nemčiji, s tem pa je prekinil serijo Loeba; ta je na reliju po mozelskih gričih zmagal kar osemkrat zapored.

Daleč zadaj so bili vsi drugi tekmeci. Mikko Hirvonen s tovarniškim fordom si je že prvi dan nabral več kot minuto zaostanka, drugi Fordov dirkač Jari Matti Latvala je naredil napako pri izbiri gum in zdrsnil na 15. mesto, od koder se je počasi prebijal v ospredje. Že drugi dan se je na tretje mesto prebil nekdanji Citroenov dirkač Dani Sordo z minijem, kar je tudi prva uvrstitev na stopničke za to tovarno. Španec je tudi ostal na najnižji stopnički, na drugi pa Loeb, ki je sicer v nedeljo nizal zmage na posameznih "brzincih" in dobil tudi zadnjo HP, imenovano "power stage", ki prinaša dodatne točke. Toda skupnega vrstnega reda ni mogel več spremeniti in na koncu je Ogier slavil z 39 sekundami naskoka. Sordo je zaostal že minuto in 55 sekund.

Hirvonen je ostal brez stopničk na četrtem mestu, tako da sta Citroenova dirkača z dvojno zmago le še povečala naskok med konstruktorji. Zmaga pa je bila za Citroen pomembna tudi zaradi prestiža: z njo so se namreč v skupnem seštevku vseh dirk doslej pomaknili pred tekmece iz Forda, saj je bil Ogierjev uspeh že 78. za francosko tovarno na dirkah najvišje ravni.

Sezona SP se bo nadaljevala z relijem v Avstraliji od 8. do 11. septembra.