Sebastian Vettel je Nürburgring zapustil razočaran in jezen, kot že dolgo ne, a mladi Nemec že načrtuje maščevanje. Steza v Budimpešti, ki slovi kot steza, na kateri je skoraj nemogoče prehitevati, poleg tega je na njej ogromno umazanije in je zato tudi toliko bolj spolzka, je lepa priložnost za Red Bull, da vso krivdo za poraz v Nemčiji dejansko zvali na vreme. "Hladno vreme in s tem povezano obnašanje pnevmatik nas je pripeljalo v položaj, ko moramo v Budimpešti znova biti med najhitrejšimi. Na tritedenske počitnice se moramo odpraviti z zmago v žepu, kar bi bila zelo dobra moralna popotnica za nadaljevanje sezone," je dejal vodja ekipe Christian Horner, ki je potrdil, da je bil slab rezultat na Nürburgringu resno opozorilo, da se zadeve ne razvijajo v pravo smer. Treba je priznati, da je na vse skupaj precej vplivalo hladno nemško vreme, kot tudi vedno hitrejša Ferrari in McLaren, a že na Hungaroringu je lahko vreme povsem drugačno. Po navadi je bilo peklensko vroče in suho, ni pa povsem nemogoče, da bo dirkače spremljal dež, in v tem primeru je tako ali tako vse postavljeno na glavo.

Nekdanji svetovni prvak Niki Lauda Vettlovemu četrtemu mestu ne pripisuje nobenega predznaka katastrofe, saj pravi, da je Nemec, če bo le vreme normalno, jasni favorit za VN Madžarske: "Steza bi morala ustrezati Vettlu in Red Bullu, če bo le vreme normalno. Četrtega mesta si ne sme preveč gnati k srcu, še vedno ima 77 točk prednosti pred drugouvrščenim v skupnem seštevku. Pa saj v Nemčiji ni ostal brez točk, le ljudje so se nekako navadili, da je Vettel vedno in povsod na zmagovalnih stopničkah. Zdaj je prišlo obdobje, ko se bo pokazalo, kako bo opravil s tem pritiskom. To je faza, skozi katero morajo iti vsi dirkači," meni Niki Lauda in dodaja, da mora Vettel predvsem paziti, da v želji po novi zmagi ne bi šel predaleč, in da ne sme tvegati, da bi ostajal na naslednjih dirkah brez točk. Kljub temu, da je Vettel naravnan le na zmage, morajo pri Red Bullu še kako dobro premisliti, za kakšno strategijo se bodo odločili, kajti pri Ferrariju so zadeve jasne. "Zdaj moramo iti na vse ali nič. Razvoj gre v pravo smer, zdaj moramo več tvegati. Le tako bomo lahko rešili sezono, saj imamo konkurenčen dirkalnik spet šele na sredi sezone," pravi Fernando Alonso.