Hamilton je dirko odlično začel z drugega štartnega mesta, ko je na takoj prehitel Marka Webbra, za njima pa je Fernando Alonso prehitel Sebastiana Vettla in se takoj podal v lov tudi za Avstralcem v drugem Red Bullu. Pri tem je prehitro želel preveč, zato je zapeljal s steze in pred njim se je ponovno znašel Vettel. Španec je danes neprepričljivega Nemca ponovno prehitel v 8. krogu in se podal v nov lov za vodilno dvojico.

Webber je v 13. krogu prvič prešel v vodstvo, a le za nekaj sekund, saj mu je Hamilton takoj vrnil z enako mero. Ob medsebojnem obračunavanju sta omogočila Alonsu, da ju je ujel in vodilna trojica je v naslednjih krogih vozila tesno skupaj vse do postanka Webbra, ki se je v bokse podal dva kroga prej kot Alonso in Hamilton.

Po postanku slednjih se je Avstralec znašel pred njima, a za Felipejem Masso, ki se je odločil za pozni prvi postanek, kar mu je omogočilo, da se je v 16. krogu znašel v vodstvu, a le za tri kroge, saj se je tudi sam moral podati na postanek po nove pnevmatike, s čimer je padel na 7. mesto.

V naslednjih krogih so se Webber, Hamilton in Alonso v ospredju bolj ali manj le gledali med seboj, več dogajanja pa je bilo v boju za mesta za njimi, ko so počasnega Vitalija Petrova v Renaultu prehiteli Massa, Vettel, Nico Rosberg in Michael Schumacher. Sedemkratni svetovni prvak je nato domače navijače spravil v nejevoljo, ko je v 25. krogu storil podobno napako kot že pred njim Vettel, ko ga je zavrtelo in izgubil je precej dragocenega časa.

V boju za zmago je zopet postalo zanimivo na začetku druge polovice dirke. Prvi se je za postanek odločil Webber v 31. krogu in prepustil je vodstvo Hamiltonu. Britanec se je po nove pnevmatike odpravil v naslednjem krogu in ob izhodu iz boksov se je znašel ob boku z Avstralcem, toda v naslednjih zavojih je bil dovolj odločen, da je "mehkega" Webbra zadržal za seboj. Do tedaj vodilni Alonso je odšel v bokse v 33. krogu in na prvi pogled je kazalo, da mu je s taktiko uspelo prehiteti oba konkurenta, saj se je na progo vrnil na prvem mestu, a sta bila Hamilton in Webber tik za njim. Dirkač McLarna je neogrete gume Španca izkoristil in s takojšnjim napadom uspel Alonsa prehiteti že v prvem napadu.

Sledilo je nekaj hitrih krogov Hamiltona in otresel se je Alonsa, Webber pa je po napaki v šikani pridelal še nekaj dodatnih sekund zaostanka za Špancem, tako da se je na vrhu naredila vidna razlika med vodilnimi dirkači, ki se ni spreminjala vse do zaključka dirke.

V zadnjih krogih smo čakali le še na zadnje postanke, ko so morali dirkači zaradi pravil na dirkalnike namestiti še trše različice gum, s katerimi so bili na treningih precej počasnejši, zato so si te postanke pustili čisto za konec dirke.

Prvi je gume zamenjal vodilni Hamilton že v 52. krogu, dva kroga za njim Alonso, najdlje pa je na stezi ostal Webber, ki se je v bokse podal šele štiri kroge pred koncem, a mu pozen postanek ni pomagal, saj je ostal na tretjem mestu.

Do konca dirke je Hamilton zlahka obdržal prednost pred Alonsom in se je po uspehu na Kitajskem veselil svoje druge letošnje zmage, skupno pa tretje za McLaren. Vodilni v skupnem seštevku Vettel je v drugi polovici dirke obtičal za Masso, ki pa ga je vseeno uspel prehiteti v zadnjem krogu, ko sta šla oba dirkača skupaj v bokse, kjer pa so svoje delo veliko bolje opravili mehaniki Red Bulla in Nemec je tako osvojil četrto mesto, v skupnem seštevku pa ima pred Webbrom še vedno velikih 77 točk prednosti.

Na koncu smo znova videli najhitrejši taksi na svetu

Ob koncu dirke smo videli zanimiv dogodek. Alonsu je kmalu po prečkanju ciljne črte zmanjkalo bencina in je moral dirkalnik parkirati ob progi. Da ga na podelitvi ne bi predolgo čakali, je poskrbel Webber, ki je Španca dobrodušno sprejel "na" svoj dirkalnik in ga odpeljal do boksov. Ker je kaj takega v formuli danes zaradi varnosti prepovedano, čaka Webbra najverjetneje denarna kazen. Mu bo Alonso pomagal pri plačilu?

Nekaj takega smo v preteklosti že videli, ko je leta 2001 David Coulthard vozil Miko Häkkinena, ali v primeru Nigela Mansla in Ayrtona Senne leta 1991 v Silverstonu, enako pa je storil tudi Schumacher leta 1997 v Hockhenhaimu, ko je peljal Giancarla Fisichello.

Vse skupaj pa se ne more niti primerjati z dogodkom na VN Mehike leta 1986, ko je Nelson Pique na svojem Williamsu peljal kar tri dirkače, saj so Stefan Johansson, Rene Arnoux in Phillippe Alliot pred tem neuspešno poskušali priti do cilja z Alliotovim Ligierjem.