Namen omenjenega tekmovanja je tudi promocija iger in opozoriti vse navijače širom sveta, da je do velikega dogodka le še 365 dni.

Na strani je moč videti trenutno stanje tekmovanja, v majhni prednosti pa se zaenkrat nahaja Brazilija pred Veliko Britanijo. V rezultatu so upoštevani vsi prejeti tviti, Youtube posnetki in slike s portala Flickr. Navijači so v prvem dnevu že poslali preko 40 tisoč tvitov.

Za “udeležbo“ na tekmovanju mora objavljeni tvit poleg trimestne kode, ki označuje državo (za Slovenijo je to SLO), vsebovati tudi zapis #1YearToGo.

Dogajanje na družbenih omrežjih je postal pomemben spremljevalni dejavnik vseh večjih dogodkov po svetu, izjema zato ne bodo niti prihajajoče poletne olimpijske igre v Londonu. Treba bo počakati še leto dni, da bomo lahko bolj natančno videli, kakšen bo takrat odziv svetovne spletne javnosti in dogajanje na družbenih omrežjih.

Vsekakor organizatorji pričakujejo, da bodo igre predvsem na Twitterju pravi bum, preseči želijo tudi dogajanje med nedavno končanim svetovnim nogometnim prvenstvom za ženske v Nemčiji, kjer je med finalno tekmo na Twitterju uporabnikom uspelo postaviti rekord s 7,196 tviti na sekundo, na drugem mestu pa je četrtfinalna tekma letošnjega južnoameriškega prvenstva med Paragvajem in Brazilijo s 7166 tviti na sekundo.

Mednarodni olimpijski komite je letos spodbudil tudi vse športnike iz 200 držav, naj se udeležijo nove svetovne norije in naj tvitajo, blogajo in objavljajo slike in svoja doživetja na vseh ostalih družbenih omrežjih, a naj pri tem ne zaidejo v območje oglaševanja.