Drugo mesto so osvojili Sebastien Bourdais, Simon Pagenaud in Pedro Lamy, dva kroga pa je na tretjem zaostala druga posadka francoske tovarne v zasedbi Stephane Sarrazin/Franck Montagny/Nicolas Minassian. Paket Peugeotovih dirkalnikov je dopolnila tretja posadka Marc Gene/Anthony Davidson/Alexander Wurz, ki je na četrtem mestu zaostala štiri kroge.

Letošnjo dirko sta zaznamovali dve hudi nesreči, v kateri sta bili vpleteni preostali tovarniški vozili Audija. Že manj kot uro po startu je v zaščitne ograde odletel Škot Alan McNish, tako da je bilo dirke konec za zasedbo z Rinaldom Capellom in Tomom Kristensenom, ponoči pa je po osmih urah podobno nesrečo doživel še lanski zmagovalec Mike Rockenfeller, tako da sta dirko predčasno končala še njegova sotekmovalca Timo Bernhard in Romain Dumas. Na srečo sta jo oba udeleženca trčenja odnesla brez težjih poškodb, čeprav so ju prepeljali na pregled v bolnišnico, obakrat pa je moral posredovati varnostni avtomobil. Avto branilca naslova so po trčenju zajeli tudi plameni.

Peugeot je ponoči prevzel vodstvo, toda novi posredovanji varnostnih avtomobilov po nesrečah v 15. in 16. uri tekmovanja sta konkurenco spet zgostili in omogočili Audiju, da je z zadnjim preostalim avtomobilom prišel na vrh. Lotterer je v 19. uri tudi dosegel najhitrejši krog, vodstvo pa so pri Audiju obdržali tudi po menjavi gum za dežne, ko je tri ure pred koncem dirkališče zalila ploha. Zadnja postanka sta voznika najhitrejših vozil Lotterer in Pagenaud opravila istočasno, spretnejši pa so bili nemški mehaniki.

Audi je tako ubranil lansko zmago, skupno pa ima nemški proizvajalec v zadnjem desetletju osem zmag na prestižni dirki. V vsej zgodovini dirk ima zdaj Audi deset zmag, tako da je na lestvici najuspešnejših tovarn prehitel Ferrarija (9), prvi je s 16 uspehi še vedno Porsche.