Pred dnevi je tudi na naše ceste zapeljala prenovljena verzija omenjenega vozila, pri katerem so glavne oblikovne spremembe na novo oblikovani odbijač, žarometi in pokrov motorja, prenovljena je armaturna plošča, dodane pa so številne tehnološke inovacije, ki smo jih sicer vajeni iz modelov višjih razredov. Na začetku je razred C naprodaj kot 4,59 metra dolga limuzina s 475 litrov zmogljivim prtljažnikom in kot do milimetra enako dolg karavan z deset litrov (485) zmogljivejšim osnovnim prtljažnikom, ki ima, jasno, tudi druge "prtljažniške" prednosti (večja odprtina...) in se lahko razširi vse do 1500 litrov. Od junija bo naprodaj tudi kupejevska različica.

Motorna paleta je, kot smo pri Mercedesu navajeni, izjemno pestra - bencinskih motorjev je pet, dizelskih prav tako. Moč prvih se začne pri 115 kW (154 KM, model C 180 blueefficiency) in konča pri 336 kW (450 KM, različica AMG), moč drugih pa se začne pri 100 kW (135 KM, C 200 CDI blueeficiency) in konča pri 195 kW (260 KM, C 350 CDI blueefficiency). Vsi motorji so na voljo tudi v kombinaciji s 7-stopenjsko avtomatiko (pri močnejših je serijska), precej bogato pa ima razred C že serijsko opremo (ESP, ASR, dvopodročna samodejna klima, zračne blazine in zavese, sistem start&stop, potovalni računalnik v sklopu večnamenskega prikazovalnika...). Cena osnovne bencinske limuzine se začne pri 31.250 evrih, najcenejši dizelski model stane 32.280 evrov, cene karavanskih različic pa so približno sedem odstotkov višje.