Po naših informacijah naj bi namreč v družbi, ki jo vodi Ivan Zidar, že pripravili predlog za stečaj, ki naj bi ga na okrožno sodišče v Ljubljani vložili v začetku prihodnjega tedna. Za to naj bi se v SCT, ki ima okrog 600 zaposlenih, od tega jih je 400 že na čakanju, odločili zaradi popolne blokade pri načrtovani izpeljavi prisilne poravnave. Medtem ko je SCT samo v zadnjih dveh mesecih izgubil več kot deset večjih projektov, je zaradi zapletov z NLB pred tedni dokončno ostal še brez zadnjega večjega posla, gradnje priključkov na beograjsko obvoznico. Vse kaže, da je dokončno padlo v vodo tudi obljubljeno osem milijonov evrov vredno posojilo, ki naj bi ga SCT za plače in zagon del zagotovilo hrvaško podjetje EMS Holding.

Poleg tega, da bo stečaj SCT, ki ima za okrog 200 milijonov evrov dolgov do 2300 upnikov, močno udaril po bankah, saj naj bi naročniki po ocenah družbe unovčili vsaj za 160 milijonov evrov garancij, bi lahko dokončni propad družbe, ki je dve desetletji obvladovala nacionalni avtocestni program, na površje naplavil še kakšne "okostnjake". Tudi zato bo zanimivo videti, ali in kaj se bo v dneh pred uradno razglasitvijo stečaja dogajalo z dokumentacijo, ki se nahaja v prostorih družbe. Prisilna upraviteljica SCT Marija Magdalena Šantl včeraj pozno popoldne ni bila dosegljiva za pojasnila.

primoz.cirman@dnevnik.si