Celotno moštvo se je med zimskim testiranjem soočalo z nemalo težavami, saj je bil dirkalnik izjemno nezanesljiv. Prav zato, so se Angleži odločili, da pred prvo letošnjo dirko tvegajo in za dirkalnik uporabijo nove, še nepreizkušene dele.

"S predstavo dirkalnika na področju zanesljivosti in zmogljivosti na testiranjih nikakor nisem zadovoljen. Na dirkalniku smo zato naredili nekaj korenitih sprememb, ki jih boste lahko prvič videli v Avstraliji,“ je medijem dejal šef moštva iz Wokinga Martin Whitmarsh.

"Vsekakor je to zelo tvegano, a upamo, da se bo izplačalo in bo dirkalnik mnogo bolj konkurenčen,“ je povedal šef McLarna in pojasnil, da so največje spremembe bile narejene na podvozju in izpušnem sistemu dirkalnika. "Naredili smo nekaj sprememb, zaradi katerih upamo, da bomo za kar sekundo hitrejši, kot smo bili na testiranjih.“

"Celotna zasnova novih delov je veliko preprostejša. Predvsem izpušni sistem je pri drugih moštvih mnogo bolj ekstremen kot pri nas. Tudi naš je bil takšen, a kompleksnost le tega ni odtehtala koristi,“ je priznal Anglež in hkrati dodal, da jim je dodaten čas za testiranje, zaradi odpovedi VN Bahrajna, prišel še kako prav.

"Če sem iskren, je bilo to za nas ključnega pomena. Tvegali smo in naredili nekaj korenitih sprememb. Če bo dirkalnik zanesljiv in hiter, se bo ta čas zares pokazal za neprecenljivega,“ je še zaključil Whitmarsh.