Zaključena so tudi dela na izvedbi začasnega priključka z gradbišča na izolski strani predora na glavno cesto, od koder bodo možni prevozi viškov materiala na deponijo Železni most.

Ko bo podjetje Soline pridobilo potrebno dokumentacijo, bo prevoz možen tudi na deponijo ob sečoveljskem letališču. Tam naj bi odložili približno 30.000 kubičnih metrov materiala, da bo podjetje lahko obnovilo in utrdilo nasipe v krajinskem parku Sečoveljske soline.

V Darsu pričakujejo, da bosta v tem obdobju, do zapolnitve omenjenih zmogljivosti, Alpine Bau, ki po propadu CPM sam nadaljuje z gradnjo predora Markovec, in občina Izola dosegla razumen dogovor glede uporabe občinskih cest, ki vodijo do deponije Šared. "K temu jih tudi vseskozi pozivamo," poudarjajo na Darsu.

Glede odvoza materiala na deponijo Šared se je zapletlo zaradi dovolilnic za čezmerno uporabo občinskih cest. Občina namreč s strani Alpine Bau ni prejela podpisane pogodbe o čezmerni uporabi cest, zato tudi še ni izdala dovolilnic.

Alpine Bau se je zavezal, da bo naročniku del, torej Darsu, čim prej predal tudi celovit predlog načina nadaljevanja del na koprski strani predora.