Javnosti so tako za zdaj znani le rezultati poslovanja Pošte Slovenije do konca novembra, ki so jih nadzorniki obravnavali na januarski seji. Družba je v omenjenem obdobju poslovanje zaključila s skoraj 21 milijoni evrov dobička pred obdavčitvijo, kar je bilo za štiri odstotke več kot v enakem obdobju leta 2009 ter za 35 odstotkov več od načrtov za to obdobje.

Sicer pa je nadzorni svet v nadaljevanju seje znova obravnaval poslovni načrt družbe za leto 2011, za katerega je na prejšnji seji zahteval nekaj popravkov. Kot je dejal Grošelj, načrta tudi tokrat še niso dokončno potrdili, saj so od poslovodstva, ki ga vodi Aleš Hauc, zahtevali še nekaj dopolnil.

Poslovni načrt temelji na izhodiščih potrjenega strateškega razvojnega programa Pošte Slovenije za obdobje 2007-2015, katerega spremembe se, zaradi posledic vpliva gospodarske krize ter v skladu z novo strategijo Svetovne poštne zveze, pripravljajo.

Kot je že po januarski seji povedal Grošelj, bodo za doseganje poslovnih ciljev še naprej ključne tradicionalne poštne storitve. Na stalne spremembe v okolju, spremenjene navade strank in liberalizacijo poštnega trga pa se bo Pošta Slovenije odzvala z razvojem - nadgraditvijo obstoječih in uvedbo novih poštnih in ostalih storitev, optimiranjem poslovnih procesov ter zagotavljanjem sodobnega informacijskega sistema.