Na mednarodnih trgih se je še posebej dobro prodajalo pivo glavne znamke koncerna Heineken, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa danes v Amsterdamu povedal prvi mož Heinekena Jean Francois van Boxmeer.

Prodaja vseh Heinekenovih znamk piva se je lani povečala za 21 odstotkov na 192,3 milijona hektolitrov. Takšno rast je koncernu uspelo doseči predvsem zaradi prevzema mehiškega proizvajalca pijač FEMSA, največjega v Latinski Ameriki, novega partnerstva v Indiji ter krepke rasti prodaje v Afriki in Aziji.

Geografsko je Heineken zabeležil najmočnejšo rast prodaje v Nigeriji, Južnoafriški republiki, Braziliji ter več srednje velikih azijskih državah. V Evropi in ZDA se je prodaja zmanjšala.

Položaj na evropskem in ameriškem trgu je Van Boxmeer označil za "izzivalen". Tu Heineken stavi predvsem na rast prodaje dražjih znamk piva, med njimi Dos Equis in Desperados.

Heinekenovi prihodki so se v primerjavi z letom 2009 lani povečali za 9,5 odstotka na 16,1 milijarde evrov.