Poslovni rezultati tega največjega proizvajalca avtomobilov na svetu tako kažejo neenotno sliko. Po eni strani na rezultate negativno vplivajo vpoklici vozil zaradi ugotovljenih napak, kar škodi prodaji zlasti v ZDA, po obsegu prodaje drugem največjem Toyotinem trgu, poročajo tuje tiskovne agencije.

Poleg tega močan jen zmanjšuje vrednost prihodkov, ki jih podjetje ustvari v tujini, ukinitev v času svetovne gospodarske krize uvedenih japonskih državnih subvencij za spodbujanje prodaje okolju bolj prijaznih avtomobilov pa negativno vpliva na prodajo na Toyotinem domačem trgu. Toyotini četrtletni prihodki so se tako zmanjšali za 11,7 odstotka na 4673 milijard jenov (56,8 milijarde dolarjev).

Po drugi strani pa okrevanje svetovnega gospodarstva povečuje Toyotino prodajo na hitro rastočih trgih v Aziji, Afriki in Južni Ameriki. Zaradi slednjega je Toyota danes zvišala napoved za celoletni dobiček s 350 milijard na 490 milijard jenov (5,96 milijarde dolarjev). Napoved prodaje pa je zvišala s 7,1 na 7,48 milijona vozil na svetovni ravni.