Pred dnevi objavljeno poročilo o blagovnih znamkah, ki ga vsako leto pripravi svetovalno podjetje Interbrand iz New Yorka, je razkrilo, da je vrednost Toyotine blagovne znamke v primerjavi z lanskim poročilom upadla za 16 odstotkov na 25,66 milijarde dolarjev.

Tablica z imenom Toyotinega luksuznega modela lexus, ki se je lani uvrstila na sedmo mesto, je na primer letos zdrsnila na osmo mesto, pri čemer je izgubila 19 odstotkov svoje vrednosti. K izgubi vrednosti blagovne znamke Toyota je prispeval predvsem obsežen odpoklic njenih avtomobilov.

Druga najmočnejša japonska blagovna znamka je Honda, prav tako proizvajalec jeklenih konjičkov, sledita visokotehnološka velikana Canon in Sony, nato pa proizvajalec igralnih konzol Nintendo.

Interbrand blagovne znamke s celega sveta ocenjuje na podlagi njihove finančne moči, vpliva na odločitve potrošnikov in prihodkovnega potenciala.