"1. februarja po treh letih zvišujemo cene naših mlečnih izdelkov, in sicer v povprečju za 3,5 odstotka. Cene dvigujemo različno po posameznih blagovnih skupinah, in sicer nič do šest odstotkov, kar je manj kot pred tremi leti, ko smo jih v povprečju dvignili za 15 odstotkov," pravi izvršni direktor trženja v Ljubljanskih mlekarnah Grega Ermenc.

Razlog za podražitev ni višja cena osnovne surovine, surovega mleka, kot je bilo to pred tremi leti. Družba bo proizvode podražila zaradi višjih cen nafte in zemeljskega plina ter embalaže, ki jo uporablja pri izdelavi svojih izdelkov.

A glede na trende višanja cen, ki jih v Ljubljanskih mlekarnah v zadnjem času beležijo tudi pri surovem mleku, ne morejo popolnoma izključiti, da bo februarska podražitev zadnja v tem letu. Kot pravijo, se bodo potrudili, da bi cene mleka in mlečnih izdelkov vse leto ostale na ravni februarskih podražitev.