Spletno televizijo ŠOU v Ljubljani so poleg uredniškega odbora zapustili tudi ostali člani ekipe, novinarji, tehnično osebje in izvajalci izobraževanja, vsega skupaj preko 50 študentov in študentk.

Ekipa Šouvizije je v sporočilu za javnost pojasnila, da je predsednik ŠOU v Ljubljani Marko Hozjan na božično soboto, 25. decembra, vodjo spletne televizije Marta D. Buha in njegovega pomočnika Petra Jenka po elektronski pošti obvestil o svoji nameri, da zaradi domnevnega pomanjkanja sredstev ukine ta spletni medij.

Takšno odločitev je po ocenah ekipe Šouvizija nenavadna, saj so odločitve o ukinitvah stalnih dejavnosti ŠOU v Ljubljani v izključni pristojnosti študentskega zbora in ne predsednika ali predsedstva.

Vodstvo Šouvizije je v ponedeljek na sestanku predsednika ŠOU seznanilo s stroški ukinitve spletnega medija, če bi do ukinitve prišlo prej kot v dveh letih od ustanovitve oz. pred 5. oktobrom 2011. V tem primeru bi moral namreč medij poravnati pogodbene kazni, ki jih narekuje pogodba z zunanjim partnerjem.

Ugotovili so tudi, da ohranitev delovanja medija v prihodnjem letu stane zgolj 2380 evrov več od njene takojšnje ukinitve. Predsednik ŠOU Ljubljana je kljub vsemu namestniku vodje spletne televizije sporočil, da je Šouvizija z začetkom leta 2011 ukinjena, so še navedli na spletni televiziji.

Hozjanu očitajo, da ukinitev medija ne temelji na ekonomskih analizah, temveč je močno politično motivirana, "temelji pa tudi na hudih pritiskih posameznikov, ki poskušajo uveljaviti svoje lastne interese, namesto da bi ščitili študentske".

Šouvizija je po njihovih navedbah študentom nudila možnost pridobivanja praktičnih in poklicnih izkušenj ter celo možnost opravljanja obvezne študijske prakse. Objavili so preko 1700 video vsebin.