Kampanja podpira posameznike in time, ki so pri svojem delu ali študiju razvili zanimivo tehnologijo, proizvod ali storitev oziroma so dobili idejo za inovativno trženje že obstoječih storitev. Pri realizaciji podjema se bodo za pomoč lahko obrnili na podporno okolje Univerze v Mariboru. Med drugim jim bodo na voljo brezplačne storitve, kot so strokovna presoja podjetniške ideje, svetovanje pri zaščiti intelektualne lastnine, strokovna pomoč pri pripravi poslovnega načrta in finančnih projekcij ter ustanovitev podjetja v Tovarni podjemov.

V okviru kampanje Zaženi idejo bosta organizatorja pripravila tudi cikel motivacijskih podjetniških delavnic, ki jih bodo izvedli na posameznih fakultetah Univerze v Mariboru. V prvem krogu bodo strokovnjaki vsem, ki bodo oddali opise svojih podjetniških idej najkasneje do 1. marca 2011, svetovali o smiselnosti njihove podjetniške ideje, najboljših deset pa bodo vključili v iniciativo Podjetnik podjetniku.

"Gre za odprto platformo, kjer izkušeni podjetniki Tovarne podjemov, tako imenovani 'podjetniški buddyji', na individualnih srečanjih prenesejo svoje znanje in izkušnje ter realizirane projekte na tiste mlade podjetnike, ki so se v podjetništvo šele podali," je pojasnila Nataša Rus, organizacijska vodja kampanje Zaženi idejo. Ob tem je poudarila, da je "podjetniški buddy" neprecenljiv sogovornik, saj lahko s svojimi izkušnjami in znanjem mlademu podjetniku pomaga premostiti začetne težave, s katerimi se srečuje ob vstopu v svet podjetništva.