Generalni direktor UKC Simon Vrhunec je izrazil željo, da bi v centru dobili čim več povratnih informacij. "Da nam pokažete, kako nas vidite, kakšen ugled imamo in kakšno mesto," je dejal na okrogli mizi v organizaciji Sveta pacientov UKC Ljubljana.

Višja medicinska sestra Jelka Mlakar, ki je spregovorila o neželenih dogodkih kot priložnosti za boljšo varnost pri zdravljenju, je opozorila na pomen dobre komunikacije med zdravstvenimi delavci in bolniki. "Nesporazumi med zdravstvenimi delavci in bolniki nastajajo prav zaradi neprimerne ali nikakršne komunikacije," je poudarila.

Bolnik, ki je opolnomočen, pričakuje, da mu zdravnik in medicinska sestra posredujeta informacije na njemu razumljiv način, je dejala glavna medicinska sestra UKC Ljubljana Erna Kos Grabnar. Po njenem opozorilu takšen bolnik želi, da je obveščen na obziren način in pravočasno. Opolnomočen bolnik je aktiven pri odločanju o svojem zdravljenju, je poudarila.

Predsednica Društva bolnikov s krvnimi boleznimi Majda Slapar je kot primer dobre prakse omenila tesne stike bolnika z drugimi, ki imajo isto bolezen ali so bolezen že preboleli.

"Ko zbolimo, se v nas pojavijo strah, obup in žalost. Kaj je bilo narobe v mojem življenju, da se mi to dogaja?" se po njenih besedah sprašuje bolnik.

Predstavniki društva se po njenih besedah tedensko srečujejo z bolniki s krvno boleznijo. Če ne morejo priti sami, jih obiščejo v bolniški sobi. "Nikoli ni tako hudo, kot se kaže na začetku. Treba pa je vedeti, da je zdravljenje dolgotrajno," je dejala.

"Dober bolnik je osveščen bolnik," je ob tem dejal primarij Jože Pretnar s kliničnega oddelka za hematologijo. "Na začetku je morda potrebnega nekaj več časa za pojasnjevanje, a to je velik vložek, ki se povrne," meni.