Enak odstotek uporabnikov mobilnega interneta je tudi že vsaj enkrat stopil v stik z mobilno aplikacijo, v povprečju pa ima slovenski uporabnik nameščenih približno 15 aplikacij, je na novinarski konferenci pojasnil generalni direktor za alpsko regijo in Jugovzhodno Evropo v družbi Nokia Greig Williams in dodal, da so se za tovrstno raziskavo odločili, da bi izvedeli, kakšne so želje in potrebe slovenskih uporabnikov vse bolj priljubljenih mobilnih aplikacij.

To potrjujejo tudi podatki o uporabi Nokiine spletne trgovine Ovi Store. V slednji dnevno zabeležijo 2,7 milijona prenosov aplikacij na globalni ravni, v njej je sicer na voljo 18.000 aplikacij, je povedal območni direktor za jadransko regijo v družbi Nokia Attila Der.

V primerjavi s sosednjo Hrvaško je v Sloveniji delež tistih, ki so se z mobilnimi aplikacijami že srečali, nekoliko nižji - 39 odstotkov za Slovenijo in 45 odstotkov za Hrvaško. Vendar si slovenski uporabniki v povprečju namestijo pet aplikacij več od hrvaških uporabnikov.

Slovenski uporabniki do mobilnih aplikacij najpogosteje dostopajo prek Mobitelove ponudbe (33 odstotkov), sledijo aplikacije, ki so jih našli z brskanjem po spletu (29 odstotkov), Nokiina Ovi Trgovina (23 odstotkov) in Simobilova ponudba (19 odstotkov). Informacije o aplikacijah dobijo uporabniki predvsem od prijateljev in sorodnikov (41 odstotkov), mobilnih operaterjev (32 odstotkov) ali na forumih (32 odstotkov).

Na vprašanje, katere koristi prinaša uporaba uporabe mobilnih aplikacij, je 71 odstotkov vprašanih odgovorilo, da se strinjajo ali popolnoma strinjajo, da aplikacije omogočajo hitrejši dostop do informacij. 70 odstotkov anketiranih se strinja ali popolnoma strinja, da so aplikacije uporabne kot pomoč pri navigaciji, 57 odstotkov se jih strinja ali popolnoma strinja, da so aplikacije uporabne za zabavo.

Najbolj priljubljene kategorije aplikacij med Slovenci so vreme (54 odstotkov), igre (38 odstotkov), zabava (37 odstotkov) in orodja za učinkovitost (35 odstotkov). Glede na tržno znamko pa bi si slovenski uporabniki najbolj želeli imeti mobilne aplikacije meteorološkega zavoda (36 odstotkov), AMZS (28 odstotkov), POP TV (25 odstotkov), NLB (20 odstotkov), Mimovrste (19 odstotkov), Davčne uprave RS in Slovenskih železnic (oboje po 17 odstotkov).

Najpogostejši odgovori na vprašanje, zakaj anketirani ne uporabljajo mobilnega telefona kot dostopno točko do interneta, so negotovost glede višjih stroškov (37 odstotkov), premajhen zaslon mobilnika (25 odstotkov), 31 odstotkov anketiranih pa ne čuti potrebe po uporabi mobilnega interneta. Več kot polovica anketiranih (53 odstotkov) verjame, da bi možnost povečave spletnih strani na mobilnih napravah zagotovila boljšo berljivost in s tem pripomogla k boljši izkušnji.