Utrujena Flybejeva posadka, ki je tisti dan letela že četrtič, je dobila ukaz, da mora počakati na vrsto. Pred vzletom sta pilot in kopilot opazila luči. „Pilot je bil prepričan, da vidi avtomobil. Kopilot mu je dejal, da so luči podobne tistim, na letalu,“ je bilo navedeno v poročilu. „Šele takrat je pilot ugotovil, da so mu s stolpa sporočili, da lahko vzleti“.

Svet za preiskavo letalskih nesreč AAIB je sporočil, da je pilot Boeinga 737 v lasti družbe Astraeus, na katerem sta bila samo dva člana posadke, šele med pristajanjem opazil, da je na pristajalni stezi letalo Dash 8, na katerem je bilo 58 potnikov. Nesreči se je izognil tako, da je hitro zavil na drugo stezo, preden je Dash 8 vzletel.

Pilot Dash 8 naj bi na stezo zapeljal v nasprotju z navodili stolpa. Pilot in kopilot naj bi napako zakrivila zaradi utrujenosti, saj sta opravila že tri lete, pred seboj pa sta imela še dva. Samo prvega sta uspela opraviti v „obljubljenem času“, pri ostalih pa sta zamujala 15 minut.

V poročilu je bilo še zapisano, da kopilot ni nadzoroval pilota, in ni poznal letališča, ko je odobril odhod do steze.