Qantas je sicer sprva upal, da bodo vsi varnostni in tehnični pregledi končani do danes. Medtem pa je telo EU za varnost v letalskem prometu vsem letalskim družbam sporočil, naj odredijo dodatne preglede na Airbusih A380, ki imajo tako kot Qantasovo letalo Rolls-Roycove motorje.

Če bodo družbe med pregledom odkrile nepravilnosti, morajo motorje prenehati uporabljati, še pravijo v evropski agenciji za varnost letalskega prometa. Poudarjajo, da je to zaenkrat nasvet letalskim prevoznikom, utegnejo pa po dodatnih preiskavah izdati tudi obvezno navodilo. Evropska agencija za varnost v letalskem prometu je sporočila, da je požar zakrivilo iztekanje olje, ki naj bi bilo posledica okvare na motorju.

„Naši A380 bodo še 48 ur na tleh,“ je sporočil tiskovni predstavnik Qantasa. „Trenutno še nimamo točnih informacij, kdaj bodo airbusi ponovno leteli,“ je še dodal.

Največja potniška letala na svetu, ki lahko sprejmejo več kot 500 ljudi, je v sredo prizemljila tudi družba Singapore Airlines, medtem ko se nemška Lufthansa, katere airbusi so prav tako opremljeni z motorji trent 900, za ta ukrep doslej ni odločila, saj ob pregledu niso odkrili nepravilnosti.

Airbuse A380 imata tudi družbi Emirates in Air France, vendar so ti opremljeni z motorji, ki jih izdeluje konzorcij, v katerem so Prat&Wittney, General Electric in Safran.