Servisna dejavnost je zdaj urejena kar v delu hangarja, ki so ga sicer uporabljali člani leškega aerokluba, tako da je ureditev servisne dejavnosti že dalj časa težko pričakovana.
Ne nazadnje pa si bo z »najemnino« letališče izboljšalo slabo finančno stanje, ki je posledica razprtij z letalci in dejstva, da se letos tam kljub novi asfaltni stezi skorajda ni letelo. Prejšnja sezona pa je bila »mrtva« prav zaradi gradnje steze. Ob vsem tem pa še vedno ni rešitve spora med letališčem in letalci, ki vse upe zdaj polagajo v novega župana. Ciril Globočnik je namreč direktor plavalnega kluba, ki upravlja kopališče v Radovljici. Zato se že pojavljajo ugibanja, da naj bi novoizvoljeni župan stanje na letališču uredil podobno – se pravi, da bi letalski klub upravljal letališče. To bi bilo sicer zelo po godu letalcem, a je Globočnik tako rešitev včeraj za Dnevnik že zavrnil.

Župan trdi, da klub ne more upravljati letališča

»Z vsemi akterji v sporu med letališčem in letalskim klubom sem se že pogovarjal. Moja želja je, da se zdaj vsi usedejo za eno mizo in se končno začnejo pogovarjati. Sistem delovanja letališča kot javnega gospodarskega zavoda je sicer primeren, le znotraj njega je treba urediti odnose. Da bi vpeljali tak sistem, kot ga imamo sedaj na kopališču, pa na letališču ni mogoče. Klub tako velikega objekta ne more upravljati,« je zatrdil Ciril Globočnik, ki bo župansko funkcijo sicer prevzel 19. novembra na ustanovni seji novega občinskega sveta. Na vprašanje, ali bo za rešitev spora treba zamenjati direktorja letališča, pa je odvrnil, da ljudi v javnih zavodih ne misli kar tako odstavljati, prej mora zbrati vse potrebne informacije. Je pa, mimogrede, Globočnik potrdil, da direktor občinske uprave ne bo več Boris Marčetič. »Izbiram med tremi novimi imeni, a odločitve še nisem sprejel,« je na to temo dejal Ciril Globočnik.

Prihodnje leto naj bi poslovali pozitivno

Pavlu Škoficu mandat vodenja letališča sicer poteče šele čez dobro leto dni. »Kljub težavam z letalci ali pa prav zato bomo letos poslovali skoraj pozitivno, poplačali smo tudi velik del dolgov. Prihodnje leto bo poslovanje povsem pozitivno,« je dejal Škofic in potrdil, da letos jadralni letalci v Lescah niso leteli, na mesec pa je bilo okoli 600 poletov z motornimi letali. »Naši prihodki so vezani na najemnine in organizacijo dogodkov, nekaj dobimo od takse. Za poslovanje letališča odnos s klubom sploh ni problem. Oni morajo urediti stvari, sicer se lahko zgodi, da bodo na tleh tudi prihodnje leto. Zavzemam se za urejeno letališče, kjer veljajo pravila in se ne dela po domače kot doslej. Omogočali bomo letenje vsem, ki spoštujejo pravila in za letenje tudi plačajo,« je neomajen Pavel Škofic. Ciril Globočnik je po drugi strani zatrdil, da se mora spor med letalci in letališčem glede pogodbe o najemu letal, hangarja in ceni vzletov rešiti do aprila prihodnje leto.