Za pravočasno končanje projekta je čimprejšnja zagotovitev 235.188 evrov sredstev odločilna, so za Finance pojasnili na Gursu. Sredstva bodo porabili za plačila vnašalcev sprememb podatkov, ki jih v postopku obveščanja posredujejo lastniki nepremičnin na obrazcih.

Gurs je lani porabil 899 tisoč evrov, letos pa je za omenjeni projekt obveščanja namenil že 1,94 milijona evrov. Po prejetju 235 tisočakov bo do konca leta vlado zaprosil še za skoraj 396 tisoč evrov. Tako bo Gurs letos s tem počrpal celotnih 2,57 milijona evrov, ki jih je marca vlada predvidela za projekt obveščanja. Omenjena sredstva se črpajo neposredno iz proračunske rezerve.

Na Gursu so pojasnili, da bo celoten strošek projekta obveščanja za 6.080.521 nepremičnin porabljenih skupno 4.751.747 davkoplačevalskih evrov, kar je 0,8 evra na nepremičnino. Namen obveščanja lastnikov nepremičnin je pregled in sprememba podatkov o lastništvu in nepremičninah ter posredovanje pripomb k modelom vrednotenja nepremičnin, pišejo Finance.

Na Gursu so pojasnili, da celoten projekt izvajajo skladno s temi zakonskimi nameni. Pri načrtovanju obveščanja lastnikov so že vnaprej vedeli, da bo prišlo do sprememb podatkov in pripomb k modelom vrednotenja, saj so s tem, da množični zajemi in avtomatska obdelava podatkov lahko povzročajo napake, seznanjali javnost že pri popisu nepremičnin. Sicer pa so na Gursu prepričani, da so glede na količino podatkov (6,1 milijona nepremičnin), spremembe in pripombe v pričakovanem obsegu.