Kitajski se na ta način glede na lani obeta 25-odstotna rast prodaje avtomobilov, s tem pa izenačitev najboljšega letnega prodajnega rezultata, ki je še vedno v rokah ZDA. Velik skok je sicer Kitajska dosegla že leta 2009, ko je prodajo vozil v primerjavi z letom 2008 povečala za 46 odstotkov in tako ZDA prevzela primat največjega svetovnega trga avtomobilov.

Uspešna prodaja avtomobilov pa Kitajski ni prinesla le proslavljanja, temveč so ob tem mnoge zaskrbele posledice, ki jih ima rast prodaje vozil za mesta in onesnaževanje okolja. Državni uradniki so prepričani, da bi se morala rast proizvodnje avtomobilov ustaviti na približno 1,5-kratniku rasti bruto domačega proizvoda (BDP) na prebivalca.

Število registriranih avtomobilov se zgolj v Pekingu vsak dan poveča za 1900. Trenutno je v mestu uradno prijavljenih 4,5 milijona vozil, ta številka pa naj bi do leta 2017 narasla na sedem milijonov. Če se bodo ta pričakovanja uresničila, bo kitajska prestolnica prometno povsem blokirana.