Težavna dela bodo predvidoma trajala štiri leta, so danes poročali kitajski državni mediji.

Podaljšanje bo "odločilno vplivalo na razvoj turizma v jugozahodnem delu Tibeta ter prispevalo k racionalnemu izkoriščanju surovin vzdolž proge", je na slovesnosti ob začetku del dejal minister za železnice Liu Zhijun. Kot je dodal, bo proga spodbudila socialni in gospodarski razvoj tega območja.

Gradnja enotirne železnice do Shigatseja velja za zelo ambiciozno, saj bo 115 kilometrov oz. skoraj polovica tirov tekla skozi predore in preko mostov. Vlaki naj bi dosegali hitrost 120 kilometrov na uro. Po novi progi naj bi prepeljali 8,3 milijona ton tovora letno, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Poleg te pa je na tem območju predvidena gradnja še ene železniške proge, s katero naj bi Lhaso povezali z mestom Nyingchi. Dela na tem odseku naj bi se ne začela pred letom 2013.

Promet po tibetanski železnici, ki je "streho sveta" povezala z notranjostjo Kitajske, je stekel leta 2006. Zdajšnja proga med mestom Golmud in Lhaso je dolga 960 kilometrov in leži na več kot 4000 metrih višine.