Wind je v veliki meri trendovski avtomobil, saj trka na čustva natanko določene skupine kupcev, ki so mu pripravljeni oprostiti kakšno pomanjkljivost, peugeot 207 CC pa je klasični kupe kabriolet, ki veliko ponuja. Čeprav je mali wind "naš", nastaja namreč v Novem mestu, smo se morali otresti domoljubnih čustev in realno priznati, da smo pričakovali (še) več. Izdelava in natančnost nista ravno vzorni, kajti ob klopotanju pod armaturno ploščo voznika prevzame cenen občutek v prvem trenutku, ko sede vanj. Pri peugeotu je občutek drugačen; precej bolj kompakten je. Skratka, deluje zanesljiveje, čeprav ne preseneča tako z obliko karoserije kot wind. Ta je še največji windov adut, saj je avtomobil res drugačen in agresivnejši kot velika večina njegovih tekmecev, a se kmalu izkaže, da je vse skupaj bolj maska kot ne. Peugeot je bolj zadržan, a s svojo klasiko dovolj vpadljiv. Sicer je tudi dimenzijsko pred windom, ki stavi na manjšo in (v teoriji) okretnejšo karoserijo. Peugeot namreč meri v dolžino štiri metre, wind pa 3,83 metra, zato se v peugeotu na zadnja dva zasilna sedeža lahko stlačita dva potnika, ki pa ne smeta biti višje rasti. Potniška kabina v windu je bolj utesnjena. Vsakodnevno poskakovanje iz vozila in vanj se kmalu sprevrže v zahtevno telovadbo, a vsaj potnika na zadnjih sedežih s tem nimata težav. Zakaj? Zato, ker za njiju tam sploh ni prostora. Wind je namreč klasični dvosed (roadster), s katerim boste v prvi vrsti zbujali pozornost zaradi zanimive in všečne oblike. Ta pa prinese tudi kakšno neprijetnost, na primer zelo omejeno preglednost, posebno pri parkiranju. Čeprav je manjši od peugeota, boste z njim veliko težje manevrirali v mestu, saj boste tudi pri parkiranju bolj ali manj tipali v prazno. Senzorjev pa ni niti za doplačilo.

Kabriolet,windu bi bolj pristajal naziv "targa", pa pomeni, da morate znati uživati tudi med vožnjo s spuščeno streho (preobrazba traja hitrih 12 sekund). A v malem novomeščanu je prepih prevelik, da bi bila lahko hitrejša vožnja še užitek. Je pa zato strešni mehanizem prav tako eden windovih adutov. Enodelna streha se prek zadnjega tečaja prekucne na površino za sedežema, pri čemer prtljažnik ostane nedotaknjen, če se vozite z zaprto ali odprto streho. Le ojačitve v prtljažniku, ki so jih morali dodati zaradi zagotavljanja sprejemljive togosti karoserije, precej motijo dostop; tudi uživači morajo sem ter tja prepeljati kakšno prtljago, mar ne?

Peugeot stavi na bolj klasično "lomljivo" streho, ki se zloži na zgornji del prtljažnega prostora (proces traja 25 sekund), s tem pa odžre nekaj prtljažnih litrov, tako da jih prav veliko ne ostane na voljo potnikom. Wind se tako lahko pohvali s stalnimi 270 litri (brez rezervnega kolesa celo 360 litrov), peugeot pa mora priznati premoč manjšemu francoskemu tekmecu s 145 (kabriolet) do 370 litri (z dvignjeno streho).

Pri voznih lastnostih je wind prav tako vsaj enakovreden, če ne celo v prednosti pred peugeotom. Njegovo podvozje je trše, a je vodljivost dobra, če bi le vse skupaj podpiral še natančnejši menjalnik. In smo že pri naslednjem poglavju: motoriziranosti. Wind je namreč na voljo z dvema motorjema - mi smo preskusili močnejšega z 1,6 litra delovne prostornine in na papirju prepričljivimi 98 kilovati (133 KM). Pravimo, da na papirju, kajti v vsakdanjem življenju se zadeva hitro izkaže za manj prepričljivo, predvsem pa zelo glasno. Kot je avtomobil v celoti glasen, je piš vetra pri višjih hitrostih (maksimalna je celo 201 km/h) vse prej kot prijeten. In šesta prestava bi morala biti v tem avtomobilu nekaj samoumevnega. Pri peugeotu je slika seveda drugačna, saj se napaja iz 1,6-litrskega turbomotorja, ki tudi v praksi zmore zelo občutnih 115 kilovatov (156 KM), kar ga spremeni v hiter avtomobil (maksimalna hitrost 220 km/h, pospešek 8,6 sekunde), ki niti potnikov ne razburja s preglasnim delovanjem in vožnjo. Poleg tega se lahko voznik zanese na šeststopenjski ročni menjalnik.

Ogenj strasti lahko torej deklica zaneti z vžigalicami ali vžigalnikom. Vžigalice so preprostejše in cenejše, kar je tudi eden od adutov winda 1,6 sport chic, ki stane 19.450 evrov, medtem ko je za model 207 CC 1,6 THP sport treba odšteti 22.510 evrov.