Januarja so začeli z rušenjem železniške postaje Südbahnhof, ki je bila do takrat največja železniška postaja v mestu, po prenovi pa naj bi še povečala svoj obseg in pomen za javni potniški promet v Avstriji. Tja so peljali tudi vlaki iz Slovenije, ki pa so se v času gradnje preusmerili na postajo Wien Meidling.

Dve milijardi evrov vreden projekt, ki ga financirajo avstrijske železnice, mesto Dunaj, zasebni investitorji, Evropska unija in izkupiček od prodanih nepremičnin, bo končan do konca leta 2014. Nova železniška postaja naj bi začela delno obratovati že decembra 2012, ko naj bi se začela tudi vselitev v prva stanovanja, so sporočili iz agencije za stike z mestom Dunaj CompressPR.

Na 50 hektarjih površine načrtujejo pet pokritih peronov, podzemno garažo za 600 avtomobilov in 1100 koles, sto trgovin in mnogo restavracij. Na nadaljnjih 59 hektarjih ob železniški postaji pa naj bi zrasla stanovanjska soseska s poslovnimi stavbami, stanovanji, šolami, vrtci in velikim parkom. Tu naj bi živelo in delalo približno 33.000 ljudi.

Leta 2025 pričakujejo tu tisoč vlakov in 120.000 potnikov dnevno, saj bo nova železniška postaja zelo dobro povezana z ostalim javnim prevozom. Vanjo se bo stekalo enajst hitrih železnic, tri tramvajske linije ter številni mestni in regionalni avtobusi.