“Droga Kolinska je komplementarno podjetje Atlantic Grupe. Odgovarja nam strateško, všeč pa so nam tržišča, na katerih posluje,“ je za hrvaške medije dejal predsednik in glavni izvršni direktor Atlantic Grupe Emil Tedeschi. Dodal je še, da Droga Kolinska večino prihodkov ustvarja na tržišču jugovzhodne Evrope. „To nameravamo ohraniti in nadaljevati z razvojem na teh tržiščih, saj so to tudi tržišča, na katerih posluje tudi Atlantic Grupa.“

„Zaenkrat smo popolnoma osredotočeni na to in nimamo nikakršnih interesov glede Podravke, vsaj ne sedaj,“ je bil odgovor na vprašanje, ali to pomeni, da Adriatic Grupa sedaj ne bo kupila Podravke. Slovenska javnost novice, da je Droga Kolinska sedaj v rokah podjetja južnih sosedov, ni dobro sprejela, pišejo hrvaški mediji. Tedeschi pravi, da v javnosti niso smeli govoriti o tem, saj so imeli podpisan dogovor glede stroge tajnosti, tako da so novico do konca uspeli skriti tako pred slovenskimi kot tudi hrvaškimi mediji. „Sedaj je novica končno prišla v medije, zato sem prepričan, da bo strokovna javnost znala prepoznati pozitivne strani tega nakupa,“ je še poudaril. „Včerajšnji nakup Droge Kolinske je bil zagotovo največji poslovni dogodek dneva v svetu.“

Kupec bo z nakupom Droge Kolinske postal ena največjih prehrambenih skupin v jugovzhodni Evropi s prihodki od prodaje v višini 650 milijonov evrov, 4300 zaposlenimi in enim izmed najmočnejših portfeljev izdelkov široke potrošnje v regiji. Proizvodnje ne nameravajo seliti iz Slovenije, razvijali pa bodo še druge proizvodne zmogljivosti v Srbiji, BiH in Makedoniji, je napovedal Tadeschi. Revitalizirati nameravajo tudi nekatere Drogine izdelke, ki so bili v preteklosti uspešni, in za katere menijo, da bi jih lahko uspešno ponudili trgu.

Nekateri pa prevzem Droge Kolinske označujejo kot pomemben korak pri razvoju Atlantica. Zagotovo pa je to, pišejo Hrvati, revolucionaren korak v gospodarskih odnosih sosednjih držav – Hrvaške in Slovenije.