Hrvaški mediji svojo lepotico Lidijo Lešić na veliko hvalijo, so pa svetlolasko najeli v slovenski modni agenciji Bronz. Mladenka sicer ne ve, ali so se vodilni snemanja za promocijo „slovenskega morja“ zavedali, da je Hrvatica, a ko so izvedeli, katere narodnosti je, je niso odpustili, se čudijo v hrvaških medijih.

In nato je Lidija – popolnoma v neskladju s stereotipi o svetlolaskah in manekenkah – razložila: „Menim, da sploh ni pomembno, ali je v oglasu Hrvatica ali pa Slovenka, pomembno je, da promovira morje.“ Zakaj je bila ravno ona izbrana za ta oglas, ne ve, najverjetneje pa jih je očarala s svojimi trebušnimi mišicami.

Ko gre za vprašanje oglasa, nad katerim se je razburjala Jadranka Kosor, Lidija razkriva, da v njem ne vidi ničesar vulgarnega. „Po mojem mnenju ni bilo prikazano nič, kar ne bi smelo biti. Ni vulgarno, tudi Jelena je moja kolegica in ima zelo lepo zadnjico. Verjamem, da bi se prek tega oglasa to lahko še bolje promoviralo,“ je dejala Lidija, ki vsako leto počitnikuje nekje na Jadranu, v slovenskem morju pa se je ohladila zgolj enkrat. „Okopala sem se samo takrat, ko smo snemali oglas, pa še to ne za dolgo, saj ni bilo ravno toplo,“ je zaupala hrvaškim medijem in dodala, da je za njo „morje pač morje, ne glede na to, kje se nahaja“.

Ker pa Hrvatom res ni bilo čisto jasno, zakaj bi njihovi severni sosedi za promocijo slovenskega morja izbrali tuje dekle, so o razlogih povprašali sodelavko ljubljanske agencije Bronz. „V manekenstvu je popolnoma nepomembno, od kod kdo prihaja in kje se je rodil ter katere veroizpovedi je. Model izberemo na osnovi profila, ki ustreza naročniku oglasa,“ je razložila Teja Setničar.