Citroen je tako na Portugalskem dosegel trojno zmago, povsem na vrhu pa se je prvič v karieri znašel nekdanji mladinski svetovni prvak iz leta 2008. Odločitev je bila tesna, saj je bil mladi Francoz, ki šele drugo sezono nastopa v elitni konkurenci, od soimenjaka in večkratnega svetovnega prvaka boljši le za sedem sekund po 18 hitrostnih preizkušnjah.

"Zelo sem vesel prve zmage. Presrečen sem. Nobene posebne taktike ni bilo, samo napad, napad in napad," je na cilju relija v Faru pojasnil Ogier. Blizu velikemu uspehu je bil že na Novi Zelandiji, a je takrat tik pred ciljem naredil napako in je moral najvišjo stopničko za pičle 2,4 sekunde prepustiti Jari-Mattiju Latvali.

Mlajšemu sotekmovalcu je čestital tudi branilec naslova Loeb. "Čestitke Sebastienu. To zmago si je zaslužil, pokazal je zelo dobro vožnjo." Ogier se je na prvo mesto prebil že po petkovi uvodni etapi relija, nedeljo pa je začel z 21 sekundami naskoka. A Loeb se ni predal in je prednost zmanjšal za dve tretjini, ujeti pa Ogierja le ni mogel in tretja zmaga na Portugalskem po letih 2007 in 2009 je padla v vodo.

Za zmago sta se borila le oba Sebastiena, saj je bil tretji Sordo že več kot minuto za moštvenim kolegom. Zato pa je imel Španec več dela z zasledovalci. Finec Mikko Hirvonen, svetovni podprvak, je zadnji dan odločno napadel in se tretjemu mestu približal že na sedem sekund, nazadnje pa s 14 sekundami zaostanka ostal na četrtem. Tega je dobil prav po zadnji hitrostni preizkušnji, superspecialu, ko je Norvežan Petter Solberg naredil napako in se zaletel v zaščitno ogrado ter zdrsnil na peto mesto.

Šestkratni svetovni prvak Loeb se je po šestih dirkah SP 2010 utrdil na vrhu skupnega seštevka SP. Zdaj ima 138 točk, drugouvrščeni Ogier pa zaostaja za 38. Ogier ima 14 točk prednosti pred Hirvoneom, ta pa je skorajda povsem izenačen z rojakom v Fordovi ekipi Latvalo, saj ju ločita le dve točki. Med konstruktorji vodi Citroen s 189 točkami, Ford jih ima 163.

Sezona SP se bo nadaljevala v Bolgariji po daljši poletni prekinitvi od 9. do 11. julija.