Socialno spletno omrežje Facebook je ena od vodilnih svetovnih spletnih strani, na kateri vsakodnevno obišče svoj profil 35 milijonov uporabnikov, izoblikovan profil pa ima več kot 400 milijonov uporabnikov. S svojo velikostjo je tako pomemben igralec v spletnem svetu, ne samo za investitorje, pač pa za vse vpletene.

Facebook s svojimi zadnjimi spremembami zopet buri duhove. Te namreč omogočajo dostop do še več informacij o uporabnikih in so privzeto dosegljive še širše kot doslej. Potem, ko so decembra  postali profilu privzeto javni vaše ime, prikazna slika, spol, kraj bivanja, mreže v katere ste vključeni, seznam prijateljev in vse strani na katere ste naročeni oziroma katerih oboževalec ste, gre sedaj vse skupaj še nekoliko dlje. Tako bodo osnovne informacije po novem dostopne stranem kot je spletni radio Pandora ali spletna stran Yelp, ki uporabnikom omogoča izmenjavo informacij in izkušenj o lokalnih podjetjih. Sistem upravljanja z nastavitvami zasebnosti pa je za večino uporabnikov zamuden in kompleksen, tako da si ne bodo znali ali pa hoteli urediti nastavitev, ki bi te strani blokirale.

Spletna omrežja kot je Facebook so bila na začetku namenjena druženju in izmenjavi informacij med prijatelji, ki pa so se je prelevila v velike poslovne priložnosti in vse kaže nato, da se ob obljubljenih dobičkih lastniki vse bolj "požvižgajo" na zasebnost uporabnika.