Synapse, agencija za trženje naročnin, ki sodeluje s številnimi založniki velikih revij kot so Condé Nast, Hachette Filipacchi in Hearst, trenutno sodeluje z Alvendo, podjetjem, ki se je specializiralo za nakup aplikacij pri Facebooku, kar bo založnikom od julija ali pa avgusta letos omogočilo neposredno prodajo naročnin prek strani Facebooka in uporabnikovih novic, ki se prikažejo na njegovi osebni strani.

Orodja na Facebooku bodo vsem uporabnikom dovoljevala delitev člankov s prijatelji, ki jih lahko nato razširijo v dinamično „pop-up“ okence na njihovi strani, ta pa bodo opremljena tudi z oglasi in navodili za naročnino na revijo, kar bo možno storiti tudi na Facebooku. „Potrošniki ne želijo zapuščati spletnih strani, na katerih se nahajajo,“ pravi Alix Hart, vodja trženja pri podjetju Synapse. „Facebook bo v prihodnjem letu postal prostor za vedno več priložnosti za predstavitev različnih revij, ki bodo relevantne za potrošnike, saj ti že sedaj članke iz njih s prijatelji delijo na drugačen način kot so jih v preteklosti.“

Zaenkrat še ni znano, kakšen praktičen model bo Facebook uporabil za prodajo aplikacij za naročnine, domnevno pa naj ne bi imel od tega nikakršne finančne koristi. Nejasno je tudi, kako jim bo uspelo varovati osebne podatke uporabnikov. Kakorkoli že – to je pametna tržna poteza revij, ki bo zagotovo veliko bolj uspešna, kot pa če bi digitalne različice revij razvili le za iPad. Zanimivo bo tudi videti, kako se bodo takšnemu modelu prilagodili založniki drugih oblik medijev – tradicionalnih knjig ali pa revij.