Reli Saturnus bo v sezoni 2010 doživel 33. izvedbo. Predsednik organizacijskega odbora relija Viktor Levec je na današnji novinarski konferenci znova izpostavil, da so trenutni krizni časi zelo neugodni za izvedbo takšnega tekmovanja, a da ni bojazni, da reli ne bi ostal na takšni ravni, kot je bil do zdaj. Kljub temu, da reli poteka v osmih različnih občinah, je sodelovanje z lokalnimi skupnostmi zgledno in ni večjih težav.

Tekmovanje je razdeljeno na več delov. Prvi dan bo superspecial na stadionu za speedway v Šiški, drugi dan bodo "brzinci" v Zasavju, zadnji pa v okolici Ljubljane. Le servisna cona se bo letos preselila, zaradi zasedenosti Gospodarskega razstavišča jo bodo pripravili na poligonu na Cesti dveh cesarjev.

Kot je pojasnil Viktor Levec, ima reli Saturnus koeficient 10 FIA evropskega reli pokala, kar pomeni, da se ga posadke, ki želijo dobro uvrstitev v pokalu, skorajda morajo udeležiti. Tak koeficient ima namreč samo še ena tekma na Češkem. Na papirju najmočnejša udeleženca letošnjega relija sta prav češka voznika Pavel Valoušek in Vaclav Pech. Slednji je bil najhitrejši že na zadnjih dveh izvedbah Saturnusa.

Viktor Levec pravi, da je po obsegu reli Saturnus največja slovenska avto-moto športna prireditev, tako po številu hitrostnih preizkušenj kot po samem časovnem razponu. Po rangu tekmovanja se uvršča takoj za gorsko hitrostno dirko v Ilirski Bistrici, ki šteje za evropsko prvenstvo.

Direktor dirke Miha Levec je na vprašanje, kateri del dirke bo za končni razplet odločilen, odgovoril, da bodo to verjetno že sobotne preizkušnje. Če bo vreme stabilno, bi se lahko spremembe, predvsem pri vrhu, zgodile tudi na nedeljski najdaljši hitrostni preizkušnji na Višnji Gori.