In kdaj bodo v AA Tehniko vstopili še drugi lastniki, Petrol, Aerodrom Ljubljana in večinski lastniki AA, državni PDP?

"S Petrolom smo se dogovorili za moratorij in reprogram dolga, ne pa tudi za konzerzijo ter s tem vstop v Tehniko. Bosta pa to naredila Aerodrom in PDP. Prvi bo prispeval 4,3-milijonsko terjatev do AA, PDP pa svež kapital v višini do pet milijonov evrov," je za Finance povedal Marjan Ravnikar, podpredsednik uprave AA.

In kako hitro je mogoče vse to izvesti?

"Upamo, da čim prej, sa je to povezano z gradnjo tretjega hangarja, za katerega potrebujemo od dva do 3,5 milijona evrov. Hangar bi namreč moral stati do konca leta, sicer bomo zelo težko izpeljali vse obveznosti do strank. Denimo do španskega Spanaira, s katerim smo, potem, ko smo decembra lani zmagali na mednarodnem razpisu, podpisali petletno pogodbo v vrednosti 20 milijonov evrov," napoveduje Ravnikar.

Adria Airways, ki je lani imela 170 milijonov evrov vseh prihodkov, z vzdrževanjem in servisiranjem letal drugih prevoznikov letno ustvari od 10 do 12 milijonov evrov. "Če oziroma ko bomo imeli še tretji hangar, ki bo tako kot drugi namenjem izključno zunanjim letalom, bomo k temu dodali še 25 do 30 odstotkov oziroma okoli tri milijone efvrov," je povedal Marjan Ravnikar.