Po podatkih tožilstva je Šalamon usodnega 5. junija malo pred pol peto uro zjutraj vozil opel vectro po Celovški od središča Ljubljane proti Šiški.

V križišču s Tržno ulico je zavijal levo, takrat pa je vanj z golfom VR6 silovito čelno trčil Dedić, ki je po Celovški pripeljal iz smeri Šiške. Trojica mladih v vectri je bila v hipu mrtva, hudo pa so bili ranjeni tudi Dedićeva sopotnica Nataša Stevanović ter Šalamonovi sopotniki Anja Mušič, Maša Kavčič in Boštjan Černigoj.

Počilo med zavijanjem v Tržno ulico

V vectri se je namreč takrat peljalo kar sedem ljudi. "Dogodka se ne spominjam. Niti ne vem, s kom sem bil tistega večera in kam smo bili namenjeni, niti tega ne, da bi vozil. Mi je pa zelo žal, da je prišlo do nesreče," je včeraj povedal Šalamon in s tem zakoličil stališče obrambe, da za volanom vectre sploh ni sedel on, čeprav je potrdil, da je bil lastnik avtomobila. Takrat 30-letnemu Šalamonu so ob 6.15 uri v krvi namerili 1,3 do 1,4 promila alkohola, med zavijanjem na Tržno ulico pa je vozil maksimalno 30 kilometrov na uro. Dediću, ki je vozniško dovoljenje dobil dober teden dni prej, saj je komaj dopolnil 18 let, pa so namerili 0,8 promila, na mokri in spolzki cesti pa je po oceni izvedenca cestnoprometne stroke Jožeta Smrekarja vozil od 142,8 do 146,2 kilometra na uro. Ob trčenju je bila hitrost golfa 129 kilometrov na uro, če bi vozil v okviru omejitev, torej 60 kilometrov na uro, pa bi z zaviranjem nesrečo brez težav preprečil. Smrekar je krivdo za nesrečo razdelil med oba: Dedić je prekoračil hitrost, Šalamon je bil vinjen, njegov avto je bil absolutno prepoln (na sprednjih sedežih so sedeli trije).

Dedić je včeraj povedal, da vztraja pri tistem, kar je povedal v preiskavi. S prijateljico Stevanovićevo, ki je tistega večera praznovala rojstni dan, sta si od prijatelja za kratek čas sposodila golfa. Divjala sta zato, da bi mu ga čim prej vrnila. Kot je dejal, je pred tem popil nekaj kozarcev stockcole in je bil opit, a za vožnjo se ni čutil nesposobnega. "Nenadoma sem zagledal luči avtomobila, ki je brez smernih kazalcev začel zavijati levo. Začel sem zavirati, a sem kljub temu trčil v njegov desni bok. Nataša je bila nepremična, postal sem paničen in začel klicati na pomoč. Takrat nisem vedel, da so v nesreči tudi umrli. Dogodek res zelo obžalujem," se je zagovarjal Dedić. Na vprašanje, ali je imel po nesreči kakšne stike s svojci pokojnih, je odvrnil, da ne. "Dobil sem posredne informacije, da je bolje, če se ne prikažem pred njimi," je dejal obtoženi, ki je bil še pred nesrečo (in pred pridobitvijo vozniškega izpita) osemkrat kaznovan zaradi kršitev cestnoprometnih predpisov. A ga očitno tudi tragedija še ni izučila, saj so ga tudi po njej pri kršitvah zalotili še štirikrat.

Nesreče se ne spomnijo

Černigoj, Mušičeva, Kavčičeva in Stevanovićeva so bili v nesreči zelo hudo poškodovani in se dogajanja sploh ne spomnijo. Zato jih na sodišče niti ne bodo vabili. Da bi vendarle razjasnili, kdo je sedel za volanom vectre, so včeraj zaslišali tri policiste, ki so sodelovali pri ogledu kraja nesreče. Izkazalo pa se je, da so tja prišli šele okoli 6. ure, zato bodo na naslednjo glavno obravnavo povabili tiste, ki so prišli prvi na kraj dogodka. Vprašali jih bodo, na podlagi česa so ugotovili, da je vozil ravno Šalamon. Sojenje se bo nadaljevalo 11. maja.