Nova telefonska raziskava spletne obiskanosti v izvedbi projekta RIS je pokazala, da so bile med Slovenci v letu 2009 na mesečni ravni najbolj obiskane spletne strani Google (85 odstotkov), 24ur.com (66 odstotkov), Najdi.si (62 odstotkov) in Youtube (58 odstotkov).

Največjo rast obiska v obdobju dveh let od 2007 do 2009 je med vsemi 22 spletnimi stranmi, ki so bile vključene v raziskavo, zabeležil Youtube, katerega obiskanost je zrasla kar za 57 odstotkov, sledi Wikipedia (43 odstotkov) ter novičarski portali RTVSLO (23 odstotkov), Siol (21 odstotkov) in 24ur.com (13 odstotkov).

»Po skoraj 15 letih spremljanja spletne obiskanosti se globalna spletna mesta, ki so v prvih letih interneta v Sloveniji že prevladovala (npr. Yahoo, Altavista), vračajo v nekoliko drugačni obliki in (deloma) v poslovenjenih različicah. Med 10-imi najbolj obiskanimi stranmi imamo namreč zdaj že več kot polovico globalnih mest. Spisek najbolj obiskanih strani v Sloveniji je tako vse bolj podobnem globalnem spisku mesečnega dosega oziroma obiskanosti Global Web Parent Companies, kot ga je za januar 2010 izmeril NielsenNetratings,« je vodja projekta povedal Vasja Vehovar.

V RIS telefonski raziskavi, ki je potekala decembra 2009, je sodelovalo 609 anketirancev. Raziskava je nadaljevanje standardizirane ankete projekta RIS o spletni obiskanosti, ki poteka že od leta 1998 in za razliko od ostalih raziskav o obiskanosti spletnih strani vključuje tudi tuja spletna mesta. Več podrobnosti in celotno poročilo raziskave najdete tukaj.