Tudi ko je oglaševalko podjetje besedo vagina zamenjalo z zvezo "tam spodaj“, to za dve televizijski mreži še vedno ni bilo dovolj, zaradi česar je podjetje idejo opustilo. To je razjezilo Amando Hess, avtorico bloga Seksistka (The Sexist), ki je ob tem zapisala: "Sedaj v oglasu ni neposredne navezave na ženske genitalije – saj veste, tistega dela telesa, kamor vstavite pof**** tampon.“

"Te omejitve so smešne, saj celoten oglas temelji ravno na cenzuri,“ pravi Merrie Harris, direktor oglaševalske agencije JWT, ki je oglas pripravila. "Odkar se je začelo govoriti o "ženskih težavah“ in njihovih pripomočkih, v oglasih zanje govorimo v evfemizmih, morda celo na neki paternalistični ravni, mi pa sedaj pravimo, da je tega konec, da se je treba soočiti z določenimi besedami. Tampon ni grda beseda, prav tako tudi ne vagina.“

Oglas z naslovom "Kako čutim glede mesečnega perila?“ je parodija na druge oglase glede sanitarnih pripomočkov, kot so tamponi ali pa vložki. Zaključi se: "Televizijski oglasi resnično pomagajo, saj vključujejo tisto modro tekočino, in jaz nato ugotovim, da se mora to pripetiti, ko imam menstruacijo.“ Okrnjen oglas so na ameriških televizijah prvič predvajali prejšnji teden.

Izvršna direktorica podjetja Kimberly-Clark, ki je lastnica Kotexa, proizvajalca tamponov, pravi, da pa sicer ameriške televizije nimajo podobnih težav pri predvajanju oglasov z besedo "erektilna disfunkcija“, ki se pojavi pri predstavitvi viagre.