Profesor marketinga na univerzi v Arizoni Naomi Mandel je povedal: „Naša raziskava je pokazala, da imajo potrošniki s čezmerno telesno težo nižje samospoštovanje in so manj navdušeni za nakup izdelka, ki jim ga predstavi obilnejši model. Prav tako pa so potrošniki z normalno telesno težo pokazali nižje samospoštovanje, potem ko so bili izpostavljeni oglasom z obilnejšimi modeli, kot so iz Doveove kampanje Real Women.

Znanstveniki so v sklopu raziskave ženskam z majhnim, normalnim in visokim indeksom telesne teže predvajali oglase z ženskami z različnimi telesnimi težami in jih nato vprašali, kako se počutijo. Vitke ženske z nizkim indeksom telesne teže so se počutile dobro, ko so gledale oglase z modeli vseh tež, ker so se identificirale z vitkimi modeli in so sočustvovale s težjimi. Ženske z visokim indeksom telesne teže so se počutile debele, ko so gledale vitke manekenke, poistovetile pa so se z obilnimi. Ženske z normalnim telesnim indeksom so se počutile vitke in dobro, ko so bile izpostavljene oglasom z vitkimi manekenkami, slabo in debelo pa, ko so gledale oglase z modeli z višjo telesno težo.

Raziskovalci so zaključili, da bi oglasi z obilnejšimi modeli lahko izzvali pozitiven učinek le v primeru oglaševanj sredstev za hujšanje, ker ženske pripravijo do tega, da slabo mislijo o sebi in se nato odločijo potrošiti denar za ta sredstva.