Kot so danes sporočili iz državnega statističnega urada, so januarja potrošniki v primerjavi z lanskim decembrom pokazali največ optimizma glede ustreznosti časa za večje nakupe. Ta kazalnik je januarja dosegel tudi najvišjo vrednost po oktobru 2009; ta je bila hkrati za šest odstotnih točk višja od lanskoletnega povprečja in za osem odstotnih višja kot januarja lani.

Kazalnik nakup avtomobila v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih, ki ga statistični urad spremlja vsake tri mesece, je januarja dosegel najvišjo vrednost po oktobru 2008. Januarja so bili potrošniki glede nakupa avtomobila za pet odstotnih točk bolj optimistični kot v oktobru lani in za prav toliko odstotnih točk bolj optimistični tudi v primerjavi z lanskoletnim povprečjem in enakim lanskim obdobjem.

Na vprašanje, kako verjetno je, da bodo v gospodinjstvih v prihodnjih 12 mesecih kupili avto, je januarja sedem odstotkih vprašanih odgovorilo, da je to zelo verjetno, sedem odstotkov jih je odgovorilo, da je to verjetno, 11 odstotkov, da ni posebej verjetno, po mnenju treh četrtin vprašanih pa to sploh ni verjetno.