"Falcon je preluzksuzno letalo za Slovenijo. Mi ne rabimo letala za čezoceanske lete, za nas je dovolj letalo za interkontinentalne lete," meni premier Pahor, ki je ob tem dodal, da lahko država za odhode v ZDA ali na druge kontinentne uporabi redne linije.

Kot pravi, je bila ravno tu storjena največja napaka: "Falcon je sicer varno letalo, je pa tudi letalo, ki je namenjeno za dolge razdalje. Tega mi nismo potrebovali. Ampak se je takrat politika odločila, ker je bila prepričana, da če ima razumevanje javnosti za nakup letala, da bo javnost spregledala, če bo letalo predrago."

Pahor pravi, da za napako danes plačujemo visoko ceno, saj je letalo v hangarju, in to ne zastonj. Vlada poskuša najti gospodarno odločitev, da bi zaključila to zgodbo."Želim gospodarno odločitev, ker samo gospodarna odločitev bo prepričala večino Slovencev, da smo nekako uredili ta problem," je povedal Pahor.

Pri tem je navedel več usod, ki lahko doživijo falcona:"Če me bodo prepričali, da je najbolj gospodarna odločitev ta, da se letalo dodeli vojski, bom to sprejel, ker bom odkrito lahko prepričal slovenska javnost, da je to najbolj gospodarna rešitev. Če bo to dokapitalizacija Adrie, bomo šli v to smer."

Osebno bi sicer najraje videl, da se letalo ugodno proda, česar pa kot pravi trenutno gospodarsko stanje na trgu ne omogoča. "Če rečem zelo površno, je falcon z vsemi stroški stal okoli 40 milijonov dolarjev, zdaj pa bi zanj prejemali manj kot polovico manj," je še poudaril Pahor.

Kot je znano, je vlada falcona kupila leta 2001, tri leta pozneje pa ga je dala v najem v ZDA. Falcon je 16. oktobra, po skoraj dvomesečnem servisu, ki ga je v Baslu opravilo švicarsko podjetje Jet Aviation, pristal na brniškem letališču. V Basel je letalo priletelo iz ZDA. Po prihodu letala v Slovenijo so se nadaljevala pogajanja s ponudniki za najem letala, in sicer z Adrio Airways, Gio Poslovne aviacije in Linxairom.