Kot so še sporočili iz državnega statističnega urada, je 43 odstotkov oseb izmed tistih, ki so nakupovale preko interneta v zadnjih 12 mesecih, najpogosteje kupilo filme, glasbo, knjige, revije in programsko opremo (v enakem obdobju lani 44 odstotkov), 39 odstotkov teh oseb je nakupovalo obleke in športno opremo (v enakem obdobju lani 30 odstotkov); 35 odstotkov jih je kupovalo dobrine za gospodinjstvo (npr. pohištvo, igrače, avto), 30 odstotkov pa jih je naročalo ali kupovalo potovanja ali počitniške nastanitve.

Statistiki še ugotavljajo, da je 84 odstotkov spletnih kupcev nakupovalo pri spletnih ponudnikih v Sloveniji (za odstotno točko manj kot v enakem obdobju 2008), 35 odstotkov pa pri ponudnikih v preostalih državah članicah EU (za dve odstotni točki več kot v enakem obdobju 2008). 63 odstotkov spletnih kupcev je svoje nakupe plačalo po prevzemu z gotovino ali preko klasičnega bančnega nakazila, 44 odstotkov jih je plačalo preko interneta s kreditno ali debetno kartico.

Dobri dve tretjini posameznikov, ki so v zadnjih 12 mesecih spletno nakupovali, je pritegnila praktičnost takega nakupovanja. Za 64 odstotkov spletnih kupcev so bile pri odločitvi za tak način nakupovanja zelo pomemben razlog nižje cene in gotovost glede pravnih pravic in jamstev. 63 odstotkov teh kupcev je pritegnila enostavnost takega nakupovanja, 57 odstotkov pa možnost nakupa blaga ali storitve, ki ga oz. ki je sicer v območju, kjer posameznik živi, ni na voljo.

Večja izbira blaga ali storitev, potrdilo o kakovosti storitve spletne strani ter mnenjske ocene ali povratne informacije so bili manj pomembni razlogi za nakupe preko spleta.

Podatki statističnega urada še kažejo, da je sedem odstotkov spletnih kupcev pri nakupih v zadnjih 12 mesecih naletelo na težave. 43 odstotkov od teh je imelo težave zaradi počasnejše dobave blaga oz. storitve od navedene v prodajnih pogojih; 37 odstotkov kupcem je bilo dostavljeno napačno ali poškodovano blago (storitev); 35 odstotkov kupcev je naletelo na tehnične težave; pet odstotkov od kupcev, ki so naleteli na težave, pa je bilo pri spletnem nakupovanju prevaranih.

Med posamezniki, ki v zadnjih 12 mesecih niso spletno nakupovali, pa jih je 88 odstotkov kot najpogostejši razlog za to navedlo, da raje nakupujejo osebno. 69 odstotkov za spletni nakup ni imelo potrebe, 64 odstotkov pa jih je imelo pomisleke glede varnosti pri plačevanju preko interneta.