Nova mazda3 MPS ima spremenjen pokrov motorja, na njem je tudi velika izbočena reža za dovod svežega zraka do hladilnika turbinskega polnilnika, sprednji del krasijo še poudarjena sprednja blatnika in masivnejši sprednji odbijač z veliko dodatno režo za hlajenje motorja. Na bokih celostno podobo dopolnjujeta pragova, ki avtomobil optično približujeta tlom, za boljši podtlak in manj vzgona pa skrbi zračni stabilizator na vrhu prtljažnih vrat. Na voljo so le štiri karoserijske barve.

Športna filozofija se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer črno plastiko armaturne plošče in sedeže s črnimi prevlekami popestrijo rdeči vzorci, za potrditev, da gre za pravi športni avtomobil, pa poskrbijo trikraki športni volan in naluknjane stopalke. In to še ni vse, kajti med merilnikoma hitrosti in vrtljajev je majhen digitalni zaslon, na katerem se s črticami prikazuje pritisk v turbinskem polnilniku.

Srce nove Mazdine športnice je 2,3-litrski turbinsko podprti bencinski štirivaljnik, ki izvabi iz sebe nič manj kot 191 kilovatov (260 KM). To zadostuje za najvišjo hitrost 250 kilometrov na uro in pospešek z mesta do 100 kilometrov na uro v 6,1 sekunde. Kljub dvojnemu zaključku izpušne cevi ne v potniški kabini ne zunaj nje ni slišati nobenega pretiranega rohnenja. Motorna moč se na prednji kolesni par prenaša prek šetststopenjskega ročnega menjalnika, visok navor so morali v prvi prestavi ukrotiti z elektroniko, ki svoje podatke sporoča diferencialu in preprečuje premočne sunke. Suverenost je prava beseda za lego na cesti, kajti mazdo3 MPS je težko spraviti s prave smeri, zasluge za to imajo posebej nastavljeni blažilniki in posebej razvite 18-palčne nizkopresečne gume. Ob vsem tem pa so morali konstruktorji tudi učvrstiti nekaj karoserijskih delov.

Mazdina športnica je že naprodaj tudi na slovenskem trgu, kjer je treba zanjo odšteti 30.640 evrov; po podatkih uvoznika MMS so za prejšnjo generacijo našli šest kupcev.