Zgodba o lanski dirki v Singapurju je v zadnjih dneh vroča tema v formuli 1. Začelo se je s priznanjem sina nekdanjega trikratnega svetovnega prvaka Nelsona Piqueta, da je od vodilnih v ekipi takrat dobil navodila, naj se namerno zaleti v zaščitni zid, s čimer je na progo spravil varnostni avto in upočasnil tekmece. Razplet dirke je njegovemu moštvenemu kolegu Alonsu omogočil celo zmago na dirki, ki je bila Renaultova edina v celotni sezoni.

Renault se je na izjavo nekdanjega dirkača - odpustili so ga julija - odzval z napovedjo tožbe, preiskavo pa je takoj napovedala Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA). Če bo krovna avtomobilska organizacija na zaslišanju v Parizu ugotovila nepravilnosti, lahko francosko moštvo doleti kazen, v najhujšem primeru celo izključitev iz svetovnega prvenstva, kar bi bržčas povzročilo tudi umik Renaulta iz sveta formule 1.

Francoska ekipa je že napovedala, da afere Singapur ne glede na današnja odstopa ne namerava komentirati vse do 21. septembra, ko bo v FIA zaslišala predstavnike moštva v zvezi z dogajanjem na tej dirki.

Briatore je bil na čelu ekipe vse od leta 1989, takrat se je imenovala še Benetton. Italijanski poslovnež je na mestu vodje ekipe ostal tudi potem, ko je moštvo kupil Renault. Pod Briatorejevim vodstvom je prve velike uspehe dosegel Michael Schumacher in si v letih 1994 in 1995 priboril prva od sedmih naslovov prvaka; Alonso je bil, tudi pod Briatorejevim vodstvom, prvak v letih 2005 in 2006.