Na štartu je kazalo, da je strategija dveh postankov v boksih, v katero so se podali prvi trije, boljša, a se je na koncu izkazalo, da so imeli več sreče pri Brawnu. Barrichello je tako po sedemnajstih dirkah v Monzi slavil tretjič in prednost Jensona Buttona zmanjšal na 14 točk, povsem pa so odpovedali pri Red Bullu. Sebastian Vettel je na koncu osvojil le eno točko, pa še to po napaki Lewisa Hamiltona in tako je šlo po zlu še zadnje pravo upanje za bolj enakovreden boj z obema Brawnovima dirkačema.

"Zelo sem zadovoljen, saj je vse delovalo tako, kot mora. Največ sivih las nam je povzročal menjalnik, saj ni bilo povsem jasno, ali bo zdržal do konca ali ne, a k sreči je bila tudi strategija postankov zelo dobra. Na našo srečo tudi dirkači, ki imajo sistem KERS, le-tega na štartu niso mogli v celoti izrabiti in potem je bila dirka le še stvar koncentracije," je zadovoljno po dirki povedal Rubens Barrichello. Njegov moštveni tovariš Jenson Button je po nekaj "sušnih" dirkah spet prišel do omembe vrednih točk. "Kaos v prvem krogu sem dobro izrabil, odločilno prehitevanje za mojo dirko je bilo, ko sem v drugem "Lesmu" prehitel Heikkija Kovalainena. Najbolj pomembno je, da sem Vettlu ušel za sedem točk, tako da je zdaj moj najbolj oster tekmec za naslov prvaka Rubens. Dobro se razumeva, a oba sva dirkača po duši in ne bova odnehala do zadnje dirke," je napovedal Button in še dodal, da je bil proti koncu dirke Lewis Hamilton še največja grožnja, katerega pa je imel "pod kontrolo".

Britanec je odpeljal zelo solidno dirko in bi se lahko veselil tretjega mesta, a v zadnjem krogu si je privoščil hudo napako - dirkalnik je pri pospeševanju zdrsnil na robniku in odneslo ga je v zaščitni zid, kjer je z veliko hitrostjo raztreščil svojega Mclarna. Hamilton jo je odnesel brez poškodb, a povsem zadovoljen s takim koncem dirke seveda ne more biti.

Kimi Raikkonen s tretjim mestom ni bil najbolj zadovoljen: "Na štartu sem bil dovolj hiter, da bi prehitel Hamiltona, a me je zapiral, da sem moral zapeljati na travo. Tretje mesto je bilo na koncu podarjeno, brez Lewisove napake več kot četrto mesto ni bilo možno doseči. Ni najbolj prijetno, ko tekom cele dirke voziš na zgornji meji zmogljivosti dirkača in dirkalnika, voziš brez napak, a si na koncu precej oddaljen od zmage." K boljšemu rezultatu ni veliko prispeval spodrsljaj pri postanku v boksih, ko bi Finec skorajda prehitro speljal, saj mu mehanik z opozorilno tablo ni dajal povsem pravih napotkov, več smole pa je imel Adrian Sutil.

Dirkač Forde Indie se je celo dirko tesno držal Raikkonena, kar je ponoven dokaz, da so pri pri tem moštvu dirkalnik izboljšali do te mere, da se uvrščajo povsem v ospredje. A za več kot četrto mesto to pot ni zadostovalo, kar je vseeno dober rezultat, posebej če upoštevamo, da se je Nemcu tudi ponesrečil postanek v boksih. Prehitro je zapeljal na svoje mesto in pri tem podrl enega od mehanikov, le-ta pa je pri lovljenju ravnotežja še uspel odlomiti desno ogledalo na Sutilovemu dirkalniku in je kljub poškodovani nogi (vidno je šepal) še uspel opraviti svoje delo pri menjavi pnevmatik.

Naslednja dirka bo na sporedu čez 14 dni v Singapurju, v nadaljevanju pa bo za veliko dogajanja skrbelo tudi razpletanje afere "crashgate", v katerega so do vratu vpleteni odgovorni pri Renaultu in njihov nekdanji dirkač Nelson Piquet mlajši.