Max Mosley je po dodatnem dnevu izmenjave pisem med Mednarodno avtomobilistično zvezo (FIA) in Združenjem ekip formule 1 (FOTA) končno odkril, kakšna so pravila, pod katerimi bi moštva formule 1 tekmovala v naslednjih letih. Na veliko zadovoljstvo FOTE je Mosley umaknil sporni 5. člen pravil, ki bi FII omogočal, da ima v prihodnosti pri uvajanju novih pravil popolnoma proste roke.

Poleg tega je Mosley pripravljen popustiti tudi pri nekaterih tehničnih pravilih za sezono 2010. Tako bi v primeru strinjanja vseh ekip ohranili premična krilca, ki pa bi morala ostati takšna kot so v letošnji sezoni, grelci gum bi bili še naprej dovoljeni, prav tako bi za motorje in menjalnike ohranili enaka pravila kot veljajo v trenutni sezoni.

Pomemben kompromis pa je Mosley pripravljen narediti pri višini proračuna ekip, ki je bil nekako povod za celoten spor, saj se tovarniške ekipe niso strinjale z višino proračuna, ki ga je določila FIA. Še posebej pa jih je motilo, da bi za ekipe, ki bi naslednje leto prostovoljno upoštevale omejitev proračuna, veljal en paket pravil, za ekipe, ki se proračuna ne bi držale, pa drug. Mosley je tako pripravljen za naslednje leto sprejeti proračun v višini 100 milijonov evrov, vendar pod pogojem, da bi se ta številka do leta 1011 zmanjšala na 45 milijonov evrov.

FOTA se mora do petka odločiti, ali bodo sprejeli ponujen kompromis ali pa bodo še naprej vztrajali pri svojih željah in tako tvegali, da jih FIA ne bo sprejela na štartno listo za naslednje leto. To pa pomeni, da avtomobilistični navdušenci ne bodo več gledali Ferrarija, McLaren Mercedesa, BMW Sauberja, Renaulta, Toyote, Red Bulla, Tora Rossa in tudi v konstruktorskem prvenstvu vodeče ekipe Brawn. Razen seveda, če uresničijo svojo napoved in ustanovijo svoje lastno tekmovanje, ki pa ne bo potekalo pod okriljem FIE.