Real Madrid je pred dnevi italijanskemu Milanu za brazilskega zvezdnika Kakaja odštel 68 milijonov evrov, angleškemu Manchester Unitedu pa je v četrtek za portugalskega zvezdnika Cristiana Ronalda ponudil 93 milijonov evrov. Mnogi se pri tem sprašujejo, kako si španska ekipa, še posebej če pomislimo na težke čase v gospodarstvu, ko večina varčuje, lahko privošči tako velika zapravljanja.

Po najnovejšem poročilu Football Money League revizijske hiše Deloitte, je Real Madrid že vrsto let na vrhu največjih zaslužkarjev med nogometnimi klubi. Podatki za leto 2007/2008 so pokazali, da je klub s prodanimi vstopnicami, pravicami za televizijske prenose in z oglaševanjem zaslužil 340 milijonov evrov. To je kar 41 milijonov evrov več, kot jih je zaslužil drugo uvrščen klub Manchester United.

In čeprav je njihov povprečen obisk navijačev na tekmah tretji največji v Evropi, Real Madrid največ dobička pridobi iz oglaševalskih pogodb. Prav s tem namenom so leta 2003 kupili Davida Beckhama in začeli osvajati takrat še nenasičen azijski trg.

„Real Madrid želi s tem prestopom postati največja blagovna znamka v svetu nogometa. Šele v drugi vrsti gre za odgovor na letošnje trofeje največjih tekmecev Barcelone,“ je dejal predstavnik svetovalne družbe za oglaševanje Brand Rapport, Nigel Currie. In dodal, da Real Madrid ne kupuje le najboljše igralce, ampak tudi najbolj dobičkonosne igralce.