Droga Kolinska je prodajo ustavila predvsem zaradi poslabšanja razmer na trgih Rusije in Ukrajine, na katerih se ustvari okoli 90 odstotkov prihodkov programa otroške hrane Bebi.

Droga Kolinska je na ta način praktično zaključila proces prodaje manjših blagovnih znamk, ki ga je začela aprila lani. Prodaja manjših znamk je bila izvedena v okviru uresničitve nove poslovne strategije Droge Kolinske, ki predvideva osredotočanje na manjše število blagovnih znamk z regionalnim potencialom. Prodaje, ki so bile realizirane v zadnjem letu, so posledica spoznanja, da Droga Kolinska ne razpolaga z dovolj investicijskimi sredstvi za razvoj vseh blagovnih znamk v skupini.

V zadnjem letu je bilo tako prodanih več programov. Program praškastih proizvodov je prešel v last mednarodne družbe Dr. Oetker (blagovne znamke Regina, Royal, Kremin, Sladki prah in Citronka). Program vložene zelenjave in omak je bil prodan družbi Orka iz Ljubljane (blagovne znamke Droga, Tomatina in Argo).

Novi lastnik programa žitnih kosmičev je postala hrvaške družba Podravka (blagovni znamki Čoko in Čokolešnik). Program sadnih namazov je prav tako prešel v last hrvaške družbe Podravka (blagovna znamka Belsad). Program kavnih nadomestkov je kupila hrvaška družba Franck (blagovna znamka Proja). Novi lastnik programa čajev (blagovna znamka 1001 cvet), programa rižev in mlevskih izdelkov (blagovna znamka Zlato polje) ter programa začimb in mešanic, (blagovna znamka Maestro) je postala družba Žito iz Ljubljane.

Vsi novi lastniki so prevzeli tudi vse delavce, zaposlene na navedenih programih, tako da v procesu prodaje nobeden od zaposlenih ni izgubil zaposlitve. Od vseh programov, ki so bili na prodaj, še ni prodan program industrijske soli in soli za ceste, ki bo prenehal do konca letošnjega leta, ker zanj ni bilo moč najti lastnika, ki bi bil pripravljen proizvodnjo preseliti na novo lokacijo.

Pogovori z izbranim kupcem o prodaji programa Viki pa so v zaključni fazi in bi morali biti zaključeni v naslednjih nekaj tednih. Po dokončnem zaključku procesa uresničitve nove poslovne strategije bo Skupina Droga Kolinska osredotočena na program kav, kjer so ključne blagovne znamke Barcaffe, Grand kafa, Bonito, na program delikatesnih namazov (blagovna znamka Argeta), na sladki program (ključne blagovne znamke Štark, Čoko Smoki, Najlepše želje, Bananica).

Prav tako bodo osredotočeni na slani program (blagovne znamke Smoki in Prima), pijače (blagovne znamke Cockta in Jupi, Donat Mg, Tiha, Tempel, Karađorđe) in otroško hrano (blagovna znamka Bebi).