Glavno vlogo na dirki v Maleziji je imelo vreme. Prireditelji so tvegali s poznim začetkom tekmovanja (ob 17. uri po lokalnem času), saj so s tem ugodili gledalcem v Evropi, ki bi si sicer morali dirko ogledati ob zajtrku. A takšna rešitev se ni izkazala za najboljšo, saj so se grozeči oblaki po dobri polovici spremenili v pravi tropski naliv in vodstvu dirke v poplavi na asfaltu ni preostalo drugega, kot da je z rdečo zastavo prekinilo dirko. Nekaj časa so moštva - dirkači so se večinoma umaknili na suho v bokse, nekateri (Kimi Raikkönen) pa so že ob prekinitvi obupali in se preoblekli v "civilko" - še čakala na morebitno nadaljevanje, toda pozna ura, tema in dveurna časovna omejitev dirke so nazadnje prekinitev spremenili v konec. Dobrih 50 minut po rdeči zastavi je bilo dirke konec, obveljali so izidi po 31. krogu, zadnjem popolnem pred prekinitvijo. V Sepangu so prvič po Braziliji 2003 dirko končali predčasno, točke pa so - zaradi neizpolnjenega pravila o prevoženih 75 odstotkih dirke - tokrat delili le polovično, kar se je zgodilo prvič po Avstraliji 1991.

Junak na stezi pa je bil kljub dežju isti kot pred tednom dni v Avstraliji. Novi favorit letošnje sezone Jenson Button se je znašel tudi na mokri stezi in slavil kljub kar štirim postankom v boksih. Popolnoma gladko sicer ni šlo, po startu, takrat še na suhi stezi, je Britanec kmalu izgubil prvo mesto, ki si ga je priboril v kvalifikacijah, ter padel celo na četrto. Toda njegov dirkalnik Brawn-Mercedes se je spet izkazal za premočnega; bodisi v dvobojih na stezi ali pa posrednih obračunih v boksih je bil do 22. kroga, ko je začelo deževati, že v vodstvu in ga je obdržal do konca. Niti slaba izbira pnevmatik, prvič so izbrali tiste za vmesno vreme in že dva kroga kasneje se je moral Button vrniti po dežne, ni preprečila uspeha naslednice Hondine ekipe. "Dirka je bila povsem nora, kot da bi vozili v jezeru. Nekoliko smo se ušteli pri izbiri gum, na startu pa nisem imel dobrega oprijema, zato sem izgubljal mesta. Želel bi si malo manj razburljivo dirko, zmage pa sem seveda nadvse vesel," je dejal Button, ki letos še ni dosegel "normalne" zmage - tudi v Avstraliji so namreč dirkači v cilj privozili za varnostnim avtomobilom.

Za drugačno taktiko, ki pa je bila uspešna, so se odločili pri BMW-Sauberju. Heidfeld je do prekinitve obiskal mehanike samo enkrat in bil tudi zato na visokem drugem mestu. Tretji je bil na koncu Timo Glock, četrti Jarno Trulli, peti pa drugi Brawnov dirkač Rubens Barrichello. Brazilec je startal s pet mest slabšega mesta, kot ga je dosegel v kvalifikacijah, ker so pred dirko v njegovem dirkalniku zamenjali menjalnik. Med dobitniki točk so bili še Mark Webber, svetovni prvak Lewis Hamilton in Nico Rosberg.

Spet so popoln polom doživeli pri Ferrariju. Felipe Massa je ostal tik za dobitniki točk na devetem mestu, še slabše se je s 14. odrezal nekdanji svetovni prvak Raikkönen.

V skupnem seštevku je pogled na lestvico presenetljiv: v vodstvu sta oba Brawnova dirkača, Button ima 15 točk, Barrichello deset, sledita pa jima Trulli (8,5) in Glock (8). Svetovni prvak Hamilton ima po diskvalifikaciji v Avstraliji le eno točko in je deseti, še bolj zanimivo pa je med konstruktorji; na vrhu je Brawn s 25 točkami, McLaren ima eno samo, Ferrari je po dveh dirkah še brez točke ...

Sezona formule 1 se bo nadaljevala čez 14 dni s preizkušnjo za VN Kitajske.