Lansko leto so na evropskih trgih v primerjavi z letom 2007 končali z otipljivim prodajnim presežkom, največ zaslug za uspešno prodajo pa pripisujejo novemu bokserskemu dizelskemu motorju. Sprva so prvi tovrstni pogonski stroj na svetu ponudili v modelih legacy in outback, sledil je forester in zdaj so ga vgradili še v imprezo.

Zdaj že znani dvolitrski dizelski štirivaljnik je v imprezi vgrajen vzdolžno, pri 3600 vrtljajih v minuti razvije 110 kilovatov (150 KM) in 350 Nm navora, ki je na voljo že pri 1800 vrtljajih in nato na enaki ravni vztraja vse do 2400 vrtljajev. Tokrat je motor prvič povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, na samodejnega bo treba počakati vsaj še do prihodnjega leta, a tudi to je znamenje, da so pri Subaruju prisluhnili evropskim kupcem. Impreza z bokserskim dizlom dosega najvišjo hitrost 205 kilometrov na uro, pospešek do 100 kilometrov na uro v 8,6 sekunde in tovarniško obljubljeno povprečno porabo 5,8 litra plinskega olja na 100 kilometrov.

Čeprav je avtomobil enak kot različice z bencinskima motorjema, je mogoče dizelsko imprezo na zunaj prepoznati po reži na motornem pokrovu, ki je namenjena dovodu svežega zraka do hladilnika polnilnega zraka, v notranjosti na armaturni plošči pa je nova modra osvetlitev merilnikov. Poleg osnovnega nivoja opreme je mogoče avtomobil izpopolniti še s paketom opreme sport, ki obsega 17-palčna platišča, športne stabilizatorje zraka in pragove, meglenke in radio z izmenjevalcem zgoščenk.

Cene so skoraj enake kot pri primerljivi bencinski različici, od 24.990 do 27.990 evrov, napovedi o načrtu prodaje pa se pri ljubljanskem podjetju Interservice, ki pri nas skrbi za znamko Subaru, zaradi nepredvidljivih časov izogibajo. Znano pa je, da so dizelski motorji v prodajni strukturi že prevzeli glavno besedo.